Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 5 stycznia 2017

Na Nowy Rok!

Dzień dobry po długiej przerwie!

Święta za nami i mam nadzieję, że spędziliście je spokojnie i radoście, z najbliższymi. A przed nami Nowy Rok. Chociaż w sumie już jest z nami. Mój Sylwester był jednym z najbardziej udanych! Spędziłam ten czas ze znajomymi w naprawdę kochanym domu, oczywiście nie zabrakło dobrego żarełka i super zabaw... :) Takich Sylwestrów życzę każdemu! Ale nie o tym piszę post! :)

Dzisiaj mam dla Was dwie prace, które zrobiłam z okazji Nowego Roku. Są na bazie papierów z bloków kreatywnych i pocztówek Postallove. To nie ostatnia taka kombinacja... :) Dajcie znać co myślicie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D