Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 17 marca 2014

Muzyczny błysk :3


Dzień dobry!

Przepraszam, że kazałam Wam tak długo czekać na nową pracę!
To przez nadmiar nauki (matura T_T) i brak zleceń.
Ale nareszcie nadszedł ten moment!

To moje PIERWSZE (zrealizowane) zamówienie na kartkę! Czyli mogę już jedno życzenie wykreślić z mojej listy! 

W dodatku pierwszy raz miałam styczność z tekturkami! Zamówiłam je tak naprawdę nie wiedząc jak ich użyć! Wiedziałam, że trzeba je jakoś przykleić, ale... jak? czym? Brałam pod uwagę nawet przyszycie, ale na szczęście mama przybiegła z pomocą (z klejem też).

Nic na kartce nie jest przypadkowe, ani trąbka, ani nuty, ani napis... xD Sami się zresztą domyślcie... :)


- - - - - - - - - - - 

Ale po kolei. Nie robiłam zbyt wiele zdjęć podczas pracy, ale wynagrodzę Wam to masą zdjęć już gotowej kartki :3

Błyszczące naklejki z Empika.

Teksty z ulubionych piosenek solenizanta.

Te nutki pomalowałam srebrnym markerem (który swoją drogą został kupiony przez przypadek, a przydał się naprawdę bardzo), ale w taki sposób, że farbą pokryłam jedynie linie, same nuty zostawiłam bez zmian.
Rzadko kiedy robię również kopertę na kartkę. Nie wiem co mnie natchnęło, chyba obawa przez zniszczeniem :) Nie chciałam kleić koperty i wymyśliłam oto taki sposób zamknięcia, chyba bardziej gustowny.

Kokardki się rozwiązuje i voilà!

Żeby nie było niejasności co do tego dla kogo jest koperta... :3
Krótko po skończeniu pracy. A czasu troszku zleciało... Na pewno lepsze to niż wkuwanie łacińskich nazw róż.


A z tyłu reklama... Tylko nie piszcie, że się sprzedałam! xD

13 komentarzy:

  1. Naprawdę mi się podoba świetne :)

    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaakie śliczne! Masz talent! ile musiałaś się namęczyć, żeby te nutki powycinać, naprawdę podziwiam Cię!!! A Jarek (wyczytałam ^^) na pewno się ucieszył z kartki. ja bym na jego miejscy wlepiła w nią gały i otworzyła buzię baaardzo szeroko, wydobywając z siebie jedynie "ooo..."
    Jesteś geniuszem!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za miły komentarz ;]
      Mam nadzieję, że nie stracę w Twoich oczach uznania kiedy ci powiem, że nutki kupiłam gotowe :D Zamówiłam wszystkie tekturki na potrzeby kartki (co robię bardzo rzadko, ale teraz okazja była specjalna) i po prostu je nakleiłam ;]

      Pozdrawiam i dziękuję ;]

      Usuń
  3. Za każdym razem komentując Twoje kartki to powtarzam "Twoje prace są coraz piękniejsze, rozwijasz się" i myślę, że niebawem znudzą Ci się te słowa. No cóż, jestem pełna podziwu nie tylko w stosunku do tej kartki, ale także do pozostałych. Nie przejmuj się tym, że nie masz zamówień, z czasem będzie ich coraz więcej. Najtrudniej jest się wybić i znaleźć odbiorców, potem to już idzie z górki i wierzę, że w Twoim przypadku tak będzie. Hm... o samej kartce mogę powiedzieć "WOW!". Patrzę na nią i patrzę i z każdą sekundą znajduję nowy element, każdy szczegół, którego wcześniej nie dostrzegałam. W kartce podoba mi się dosłownie wszystko... zresztą dobrze wiesz, że od dawna obserwuję Cię w świecie blogowym i tak na prawdę od samego początku zerkam ukradkiem na Twoje zmagania z kartkami. Myślę, że takie blogi jak Twój i każdy inny o tematyce rękodzieła powinien być wyróżniony. Autorki takich blogów, muszą na prawdę włożyć dużo serca w swoje prace, a mimo to np. blogi modowe zawsze będą popularniejsze. Mam nadzieję, że z czasem się to zmieni.
    Mam nadzieję, że na następną notkę nie będę musiała tyle czekać. Całuję! ;*

    Ps. U mnie na blogu nowa notka + niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak miło :D Aż mi dziwnie czytać takie miłe komentarze :)
      Pamiętam jaka ja byłam zdziwiona kiedy ty zmieniłaś "profesję" ;] Sama posiadałaś bloga modowego (i bardzo ciekawa uwaga odnośnie popularności, nawet tego nie zauważyłam), miałaś mnóstwo odsłon i również wiele pochwał ;]
      Mam nadzieję, że będziemy dalej rozwijać swoje pasje i zainteresowania ;] Że nasze blogowe przygody nie zakończą się wraz ze studiami czy założeniem rodziny ;]

      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Karteczka niesamowita, szczególnie nuty:) Cieszę się, że już jedno marzenie się spełniło:) Więcej zamówień życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ;3 Warto mieć marzenia, nawet takie malutkie <3

      Usuń
  5. Chyba najlepsza twoja kartka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Dzięki xd
      Chyba pierwsza taka opinia wgl xd

      Usuń
  6. W życiu nie widziałam tak świetnej kartki i to robionej ręcznie ! *_*

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Masz ogromny talent w robieniu takich rzeczy. Twoje prace zawszę mnie zaskakiwały i zaskakują nadal. Świetna praca! :)
    Mogłabyś mi pomóc klikając w linki z najnowszego postu? Byłabym Ci baardzo wdzięczna! ♡
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz ;p
      Byłam, klikałam, do usług ;3

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D