Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 30 grudnia 2013

2014 (kartka taneczna)

Dzień dobry!

Dzisiaj praca na specjalną okazję :D
Stary rok powoli przemija i niedługo zaczniemy nowy.
Dla mnie był to rok pełen zmian, wrażeń i doświadczeń. Podjęłam wiele trudnych decyzji,
poznałam wielu ludzi i mam nadzieję, że zmieniłam się chociaż trochę na lepsze.
Spełniłam kilka postanowień: odnalazłam swoją pasję, zaczęłam więcej się ruszać i czytać.
Oby przyszły rok był równie dobrze wykorzystany!

A dla Was jaki był rok 2013?


--------------------------------

Kartka miała być taneczna. Powinny być też elementy niebieskie, ale niestety - takowych nie posiadam. Mimo wszystko mam nadzieję, że się spodoba :D







23 komentarze:

  1. Śliiiczna ^^ Po się pytasz ;) Masz ogromny talent i fajnie, że się nim z nami dzielisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka ^^ Jakby ktoś mi taką zrobił na nowy rok... Niech mi ktoś teraz powie, że kupione są lepsze od robionych własnoręcznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest prześliczna. Jak dla mnie idealna. Podoba mi się połączenie kolorystyczne, a także baletnice.

    Powiedz mi, nagłówek na bloga sama stworzyłaś, czy może ktoś Ci pomógł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko składałam sama :D to znaczy miałam kilka obrazków (w sumie dwa): gazetowe tło i serducho ;) po meczarniach w programach udało mi się wyodrębnić serducho i umieścić je na tym tle, potem jedynie dodalam napis :D Czyli w sumie nie bylo tego duzo xd a czemu pytasz? :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pytam, gdyż bardzo mi się podoba. Patrząc na Twój nagłówek zastanawiam się nad zmianą własnego. Powiedz mi, w jakim programie się bawiłaś?

      Usuń
    4. PhotoScape i PhotoFiltre 7 :D Ale bardziej w tym drugim, chociaż to wcale nie takie łatwe... Przynajmniej dla mnie - jestem graficzną kaleką :D

      Usuń
    5. PhotoScape posiadam, tego drugiego nie :/ Czy można go gdzieś z internetu pobrać, za darmo?

      Usuń
    6. Mi się udało :D Powinnaś bez problemu go dostać :D

      Usuń
  4. Zapraszam do siebie na nową notkę ;0

    OdpowiedzUsuń
  5. O mnie też w gazecie nie pisali, ani nobla nie dostałam. Ale o takich naszych osiągnięciach jak ilość notek na blogu, ilość wszystkich komentarzy, wyświetlenia itp. można poinformować :)

    A ja zaglądam Tu kilka razy dziennie i nie mogę się napatrzeć na wygląd Twojego bloga. Ostatnio sama próbowałam coś stworzyć, ale nic mi nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałaś genialne szablony, godnych zazdrości ;) Byłam pewna, że sama je tworzyłaś ;D Ja totalnie nie ogarniam CSS ;( niektórzy takie cuda na blogu tworzą, dbają o takie szczegóły, że mi kopara opadała ; o ja zmieniam tylko to co mi umożliwia opcja "Dostosuj szablon" :D Idę na łatwiznę xd Nie bawię się w kodach :D

      Usuń
    2. Mam podobnie jak Ty, jak dla mnie te całe kody css to czarna magia. Ja szablony zawsze zamawiam na poszczególnych szabloniarniach.

      Ojej, ile komentarzy wymieniłyśmy :)

      Usuń
  6. Jejku, prześliczna kartka. Uwielbiam scrapbooking, jednakże w moim przypadku, uwielbiam patrzeć na to, gdyż mi to nie za bardzo wychodzi. I muszę przyznać, iż miło się patrzy na Twoje cudeńko, aż ma sie ochotę iść i też coś stworzyć :D

    Pozdrawiam, Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak sobie przeglądam i przeglądam Twojego bloga i strasznie mi się wszystko podoba!
    śliczne te karteczki! masz bardzo fajne pomysły!:)
    z przyjemnością będę tu zaglądać częściej:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoooW!! Na początek muszę powiedzieć coś o wyglądzie, bo jest niesamowityyy!!!! Świetna zmiana szablonu, wspaniały nagłówek idealnie oddający nazwę Twojego bloga, do tego doskonale dopasowane tło a myślałam, że ładniej się już nie da zrobić jak miałaś, myliłam się :D teraz może o wpisie: widzę, że miałaś udany ten 2013-sty tak samo jak i ja! To wspaniale, oby 2014-sty też był zaliczany do udanych!! ;* Do tego zrobiłaś śliczną kartkę, nie wiem dla kogo ale chyba każdy by chciał taką dostać :) niby takie proste życzenia na środku ale jak fantastycznie pasują! Więcej tekstu by było po prostu przedobrzeniem i Ty idealnie potrafisz to wyczuć, trzymasz się powiedzenia "w prostocie urok", właśnie sama nie lubię jak jest narzucane mnóstwo dodatków i nie wiadomo co do czego, kilka śnieżynek, dwie baletnice a efekt...mm...cudooo!!! Podziwiam kreatywność i pomysłowość ;)
    Pozdrawiam. Gumanaj
    P.S dziękuję za komentarz do mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. A! Jeszcze chciałam tylko dodać, że cudownie sfotografowana jest ta kartka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję ;D Ten wygląd jest juz od jakiegoś czasu i cieszy mnie, że efekt mojej pracy się komuś podoba ;) Bardzo dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. I kartka śliczna i sposób sfotografowania też. Pozdrawiam noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dla Abi xd Nie pamiętasz? ;p Pokazywałam Ci chyba ;p

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D