Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 13 lutego 2014

Babeczkowy szał! Dla Naoki :3


Dzień dobry Wszystkim!

Dzisiaj praca dla mojej kumpeli co to 19 wiosen skończyła.
(Chociaż prędzej zim niż wiosen)

Kartka babeczkowa, która kipi słodyczą i urokiem. Osobom chorym na cukrzycę radzę
zrezygnować z oglądania. 

Elementy babeczkowe dostałam od Ishii, ma cały magazyn na sprzedaż. XD
A oto moje dzieło! :D




Ach ten twórczy nieład. (Dobra, wstawiam taki badziew, bo nie robiłam wiele zdjęć xd)

Babeczki są na poduszkach, które mi się kończą. Ciekawe czy mogę to dostać w jakiejś hurtowni, żeby się do Empika nie telepać specjalnie...

Wnętrze kartki. Też babeczkowe, a co! :D
Obiecałam, że na pewno wstawię coś na Walentynki.
Zła Asia nie dotrzyma słowa. To wina Złej Szkoły. Grr... 

Praktyki do 16:00  ja cie sole. -,-

Ale jest jeszcze jeden powód dlaczego nie dałam rady.
Dla kogo miałam niby robić Walentynkę? Dla siebie?!
Aż tak zdesperowana nie jestem... XD

Musicie mi to wybaczyć. Żeby to jakoś wynagrodzić wstawię
niedługo wyjątkową kartkę. Postaram się żeby była na maksa urocza *u*

To jak, wybaczycie? :D

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocieka słodyczą :D
    Hey, a dla kumpeli? U nas tak często robią :D Tylko teraz 14 mamy w ferie i ni ma poczty walentynkowej XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobry pomysł, ale nawet jeśli to czasowo nie dałabym rady :D
      A wolę jednak się ostro przygotowywać do kartek i poświęcić wystarczająco dużo czasu, żeby były perfekcyjne :D

      Dziękuję za miły komentarz :D

      Usuń
  3. Wygląda przepysznie i żałuję, że te słodkości nie są prawdziwe. Mmm, chyba sięgnę do szuflady po jakieś smakołyki bo zrobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne! :)

    l0vetight.blogspot.com | zapraaszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Ja takiego czegoś nie umiałabym zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz za to cudowne rzeczy z modeliny... :D
      Zazdroszczę xD

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D