Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 17 lutego 2014

Guziki szczęścia *u*

Dzień dobry!

Obiecałam szczególną kartkę to jest!
Cóż mogę o niej napisać... To któraś z rzędu praca dla mojej koleżanki.
Ciągle daję jej coś z guzikami i igłami, żeby nawiązywało do jej pasji.
Teraz też nie zrobiłam inaczej, ale kartka ma już inny kontekst.



Planowałam użyć guzików zamiast oczu, ale byłoby tych guzików za dużo. To je zaszyłam. Wychodzi ze mnie bestia... :D

Kleju mam mało. A ten co mam jest drogi. Hym, hym. Jakby tu na nim zaoszczędzić?
XD

Przyszywanie guzków było bolesne. Muszę sprawić sobie naparstek...

Taka otwierana niespodzianka. Dawno nie kombinowałam już we wnętrzu kartki. A pomysł zapożyczyłam od Ishii... :)


 Mały szablon, taka mini pomoc jakbyście chcieli kiedyś ten patent wykorzystać :D

Mangi nie rysuję zawodowo. Raczej okazjonalnie, jak nauczyciel przynudza. Może ostatnio rysuję trochę częściej, ale to i tak rzadkość. Jeśli popełniłam jakieś rażące błędy to przepraszam - jestem laikiem.

10 komentarzy:

  1. Jejku, cudowna jest ta kartka! Uwielbiam takie zrobione własnoręcznie, sprawiają o wiele większą radość od zwykłych, kupnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów, aby opisać piękno tych prac.
    Są niesamowite. :)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznaaaa!

    Zapraszam do siebie:
    forevver-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE! <3
    fajny pomysł Ci dałam D: ehehehe ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tą kartką , jest cudowna *.*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    rozowa-sznurowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy powstają jak nauczyciel przynudza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje posty na blogu są przemyślane i bardzo bardzo fajne! Chyba zdecyduję się zaobserwowac bloga, aczkolwiek na pewno nie raz jeszcze tu wpadnę! :*
    ________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://magda-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna przecudna kartka opublikowana na blogu. Muszę Ci przyznać, że widać postępy... są ogromne. Pierwsze kartki były nie najlepsze, te obecne natomiast są oryginalne. Widać, że masz zawsze wszystko zaplanowane :) Czekam na kolejne cuda!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :D
    Ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej dowiesz się tutaj --> http://yelowmonster.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-blog-award_10.html Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D