Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 29 lipca 2013

Jabłuszko

Dzień dobry!

Pomysł na pracę zrodził się pół godziny temu. Wszystko przez zwykłą ramkę, która
jest zwykła do bólu. Na mojej komodzie nie mam już miejsca na ramki, więc
zostałam zmuszona do umieszczenia jej w innym miejscu niż reszta.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie leje, grzmi i wieje. Jabłko kojarzy mi się z wakacjami,
słońcem, ze wszystkim co słoneczne i miłe. Pomyślałam sobie, że ten skromny
i prosty malunek wniesie do mojego pokoju trochę słońca.

Wykonałam to dzieło inaczej niż zwykle - tym razem bez pineski. 
Najpierw nałożyłam farbę, a dopiero potem kilka szczegółów czarnym długopisem (0,4mm).
Starałam się dobrze ująć przebarwienia.







Tak prezentuje się moja praca na półce. Napiszcie proszę co o tym sądzicie!

13 komentarzy:

  1. Piękny malunek. Zapraszam tż na mojego bloga klubweosolkow.blogspot.com i mybeautyf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och... Śliczne! A na ostatnim zdjęciu widać mini książeczkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Rozwijasz się Aśka! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie szalenie się podoba ;)
    Na Twojego bloga trafiłam przez Glitery, a zdecydowałam się na niego wpaść tylko dlatego, że przeczytałam tam Twoją notkę o Tobie. Stwierdziłam, że jesteś kreatywną i dość ciekawą osobą. Cenię ludzi z ciekawymi zainteresowaniami.
    Będę zaglądać częściej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. :) Na prawdę bardzo mi się podoba

      Usuń
  5. Ale masz talent ! pozazdroscic. U mniee sloneczko za oknem

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne *-* lubię użycie czarnej kreski, jest taka stanowcza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywna praca, świetny pomysł z użyciem długopisu... podoba mi się :) Sam rysunek nie jest znów tak bardzo zachwycający, ale po włożeniu do ramki nabrał swojego uroku :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę do mnie ;]

    Ps. Tak, zastanawiałam się by zrobić też inne prace niż aniołki, o diabełkach też myślałam choć na razie nie wiem, jak się za nie zabrać, muszę przemyśleć wszystko po kolei :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne:D

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ! Zazdroszczę talentu jeeszcze raz ;33

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny obrazek :)
    w odpowiedzi na komentarz: Mam konto na allegro, jednak jeszcze nie wystawiam tam bransoletek, chciałam się trochę rozkręcić, pełną ofertę mam na facebooku: https://www.facebook.com/magda.dudek.712/media_set?set=a.467185836698549.1073741826.100002214105057&type=3, na życzenie oczywiście, mogę wystawić bransoletki na allegro, w celu zabezpieczenia zakupu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapomniałam dodać, że obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne! <3
    Będę tu wpadać, szczerze mówiąc pierwszy raz widzę takiego bloga, czekam na kolejne notki!!

    LoLciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D