Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 31 stycznia 2014

Notes Handmade - tego jeszcze nie było!

Dzień dobry!

Być może ktoś z Was chciałby mieć notes wykonany własnoręcznie - któż ma wiedzieć o naszych preferencjach lepiej niż my sami?
Ja wykonałam taki na cytaty biblijne. Jeszcze takiego nie miałam, a na pewno mi się przyda!



Uwaga! W dzisiejszym poście mnóstwo zdjęć! Może nie milion, ale dobre dziesięć... Rzadko daję aż tyle, dlatego to podkreślam.
Postaram się pokazać Wam po kolei co, gdzie, kiedy, jak zrobić, aby utworzyć swój własny notes!



1. Należy znaleźć jakiś stary, niepotrzebny notes, który posiada właśnie ten element. Wystarczy lekko odgiąć i powinno wyjść dosyć łatwo. No i radzę nikomu więcej przy tej strukturze nie majstrować, bo potem się wykrzywia i ciężko umieścić w nowym notesie... Wiem coś o tym, serio.

2. Wycinanie kartek i dziurkowanie. Żeby zachować odpowiednie odstępy odrysowałam dziurki ze starego notesu. Wymiary mojej kartki wynoszą mniej więcej 12,5 cm X 18 cm. Dziurkowałam po cztery kartki, więc jakoś poszło.

Sprawdziłam, czy pasuje - pasuje.

Tak powinno to wyglądać po umieszczeniu wszystkich kartek. Radzę sprawdzić na sam koniec, bo mądra Asia musiała od nowa wszystko odginać. -,-

3. OKŁADKA. Chyba najważniejszy element notesu! Cóż, ja nakleiłam na nią jedną z kartek ozdobnych, a następnie zagięłam wykorzystując nadmiar.

Na brzegach niektórych miejscach kartki się lekko zdarły, ale przyszły mi z pomocą naklejki kamuflujące od Oli! :** (Obiecałam, że ją pozdrowię w tym poście. A więc pozdrawiam!)

Następnie czas na napis. Bo przecież do czegoś ten notes jest! Ja wybrałam taką funkcję, więc okładka musi być w miarę miła dla oka. Wydrukowałam go na kartce ozdobnej i naprawdę - nie bójcie się karmić swojej drukarki kartkami ozdobnymi!

Wykorzystałam naklejki 3D. Wybrałam kwiaty, bo bardzo lubię taki motyw w moich pracach.
Efekt końcowy! Co o tym myślicie?