Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 31 stycznia 2014

Notes Handmade - tego jeszcze nie było!

Dzień dobry!

Być może ktoś z Was chciałby mieć notes wykonany własnoręcznie - któż ma wiedzieć o naszych preferencjach lepiej niż my sami?
Ja wykonałam taki na cytaty biblijne. Jeszcze takiego nie miałam, a na pewno mi się przyda!



Uwaga! W dzisiejszym poście mnóstwo zdjęć! Może nie milion, ale dobre dziesięć... Rzadko daję aż tyle, dlatego to podkreślam.
Postaram się pokazać Wam po kolei co, gdzie, kiedy, jak zrobić, aby utworzyć swój własny notes!



1. Należy znaleźć jakiś stary, niepotrzebny notes, który posiada właśnie ten element. Wystarczy lekko odgiąć i powinno wyjść dosyć łatwo. No i radzę nikomu więcej przy tej strukturze nie majstrować, bo potem się wykrzywia i ciężko umieścić w nowym notesie... Wiem coś o tym, serio.

2. Wycinanie kartek i dziurkowanie. Żeby zachować odpowiednie odstępy odrysowałam dziurki ze starego notesu. Wymiary mojej kartki wynoszą mniej więcej 12,5 cm X 18 cm. Dziurkowałam po cztery kartki, więc jakoś poszło.

Sprawdziłam, czy pasuje - pasuje.

Tak powinno to wyglądać po umieszczeniu wszystkich kartek. Radzę sprawdzić na sam koniec, bo mądra Asia musiała od nowa wszystko odginać. -,-

3. OKŁADKA. Chyba najważniejszy element notesu! Cóż, ja nakleiłam na nią jedną z kartek ozdobnych, a następnie zagięłam wykorzystując nadmiar.

Na brzegach niektórych miejscach kartki się lekko zdarły, ale przyszły mi z pomocą naklejki kamuflujące od Oli! :** (Obiecałam, że ją pozdrowię w tym poście. A więc pozdrawiam!)

Następnie czas na napis. Bo przecież do czegoś ten notes jest! Ja wybrałam taką funkcję, więc okładka musi być w miarę miła dla oka. Wydrukowałam go na kartce ozdobnej i naprawdę - nie bójcie się karmić swojej drukarki kartkami ozdobnymi!

Wykorzystałam naklejki 3D. Wybrałam kwiaty, bo bardzo lubię taki motyw w moich pracach.
Efekt końcowy! Co o tym myślicie?

15 komentarzy:

  1. Własny notes :)
    Własnoręcznie zrobiony :)
    O takim maże :)
    Ale nie będę miała :(
    Zemnie nie jest zbyt dobra plastyczka :\
    A taki notes chce mieć i już !!
    Jest mi bardzo potrzebny bo ja o wszystkim zapominam : \
    A taki notes mi o wszystkim przypomni np :
    wizytę u lekarza ,
    spotkanie ze znajomymi ,
    jaki mam lekcje ......
    I wiele więcej rzeczy :\
    Ale to nic spróbuję ale na pewno będzie lepszy od Twojego :)
    Bo widzę że z Ciebie urodzona plastyczka :)


    Caaarolyn.blogspot.com --> obserwujemy ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo szukałam czegoś takiego! Spadłaś mi zupełnie z nieba! Genialne! Tutaj Metamorphose z gliterów, mój blog: http://metamorphoselife.blox.pl/html . Pisze na nim opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! I dziękuje za komentarz na moim blogu. Tak ja prowadziłam kiedyś "świat otaku", jednak miałam swoje powody by go usunąć :) Oczywiście będę wpadać! :3

    imagine-yuki.blogspot.com ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie wykonany notes z cytatami. Uważam ,że bardzo ładnie dobrałaś kartki i kolory. Myślę,że każdy by chciał posiadać taki notes w domu :). Obyś go dobrze prowadziła bo Ci go zabiorę i pokoloruje róże! XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xd Okej, teraz mam motywację, żeby o niego dbać ;D Ale mam plan już co do niego... Opowiem ci kiedyś może... xd Bo to tajemnica... ;p

      Ale dzięki za miły komentarz ;D

      Usuń
  5. Widząc poprzednią pracę byłam pod ogromnym wrażeniem i uznałam ją za jedną z najlepszych. Teraz widząc ten notes zmieniam zdanie :) Myślę, że trochę się przy nim napracowałaś ale warto było, notes wygląda perfekcyjnie. Popieram koleżankę powyżej, wszystko idealnie dobrane do siebie. Mam wrażenie, że takiego notesu nawet w sklepie nie znajdę, takie oryginalne rzeczy tylko u Ciebie!

    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę : )
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie to zrobiłaś! masz talent , ja niestety nic nie umiem robić hah :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny notes!
    Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba w wakacje wezmę szkołę i przygotowanie się do niej "poważnie" (w końcu 3 gim) i kupię kartonowe zeszyty i własnoręcznie oprawię (może chętniej będę się uczyć ?) podziwiam pomysłu i cierpliwości do dziurek :)



    http://bizkitkowabizutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne w swej prostocie! I bardzo efektowne. Przegrzebałam cały internet dla tego wpisu! Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D