Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 6 maja 2013

Naklejki + zakładki!


A dzień dobry!

Czy Wy też macie hopla na punkcie naklejek? Ja kupiłam łącznie chyba z 8 opakowań...



Doszłam do wniosku, że zrobię sobie zakładkę do książki. Nigdy ich za wiele. Teraz akurat czytam pożyczonego od kuzynki "Wielkiego Gatsbiego" - podobno niedługo w kinach, albo i już...

Moja zakładka została wykonana według wzoru pewnej pani, ale nie byłabym sobą gdybym nie wykonała tego troszkę po swojemu.  Proszz:





Zaraz potem Misia zażyczyła sobie również zakładki. Oto ona ^^
Potem Ola poprosiła o zakładkę, ale w "swoim stylu".
Na książce "Atramentowe Serce" Cornelii Funkie. Czy ktoś jeszcze poza mną ją czytał? :)


Mała rada - przy wycinaniu małych kółek warto posłużyć się dziurkaczem.

10 komentarzy:

  1. Świetna zakładka :D

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne naklejki i pomysłowa zakładka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Dzięki za miły komentarz na blogu. Nie czytałam tej książki, ale jak ją przeczytasz to była bym wdzięczna gdybyś napisała czy jest fajna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ile były te naklejki *_*?

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dwa złote ;] Zdążyłam kupić chyba z siedem opakowań ;] Ale jestem bardzo zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wampir jest najlepszy !<#

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Instrukcję znajdziesz tu: http://www.liveinternet.ru/users/3683792/post190893745/

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D