Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 19 kwietnia 2013

Osiemnastkowa Kartka Urodzinowa dla Akinoishii !!

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór (chociaż jest noc!)

Męczyłam się do północy z tą kartką. Ale było warto!
Akinoishii jest wielką fanką ciężkich brzmień, prosiła mnie abym zaprojektowała kartkę
urodzinową właśnie w takim motywie. Proszę bardzo.
Tu macie szczęśliwą posiadaczkę kartki >> XD <<
Inspirację znalazłam tu: craftowanie.blogspot.com


Zwykłe gitarowe szablony. Drukowałam na papierze sztywnym. Potem pokryłam je lakierem.

Wykorzystałam stare tatuaże z Bravo. Wiedziałam, że kiedyś się przydadzą! Potem standardowo - lakier.


Podpis wzorowany na AC DC. A Ola lubi AC DC!




Miało być bardziej rockowo, a wyszło misternie. Mam nadzieje, że mimo to Ishii będzie zadowolona :)


Efekt końcowy! Zużyłam dużo lakieru do paznokci od Naoki! Symbolicznie.

Liczę na obszerne recenzje w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. czesc. Bardzo ładne, podobalo mi sie , dziekuje ;33.

    Ishii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie ;3 Zdaj mi potem raport jak tam łosiemnastka na prowincji ;d

      Usuń
  2. Hej. Świetne prace. Naprawdę:) Podziwiam ludzi, którzy mają talent do takich rzeczy, kurczę zazdroszczę Ci ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, dziękuję ;3 Każdy ma jakieś talenty, wierzę że i ty potrafisz robić coś świetnie ;]

      Usuń
  3. Ale Ty masz talent *o* piękne ,napewno jej się spodobało, bo ja bym z wrażenia padła :) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało jej się na szczęście ;] Głównie dlatego, że tam są gitary XD

      Dziękuję za opinię ;] To wiele dla mnie znaczy ;d

      Usuń
  4. Bardzo fajna kartka, nie pomyślałabym że można wykorzystać tatuaże jako ozdobę do kartki urodzinowej, myślę że mało kto wpadłby na taki oryginalny pomysł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzka wyobraźnia jest nieprzewidywalna ;] Co do tatuaży to przynajmniej się ich pozbyłam, bo nie miałam co z nimi robić, a nadarzyła się okazja ;]

      Dziękuję, że ci się podoba ;]

      Usuń
  5. Uważam, iż twój talent jest megamegamega *O*
    Boże, zawsze chciałam tak rysować/szkicować/malować :D
    A teraz idź i narysuj mi konika ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah ;d Nigdy nie malowałam zwierząt! A może... orchideę ?! XD No, pomyślę o tym ;]

      Usuń
  6. Jezu, ale masz talent ! Może zrobiłabyś kiedyś jakiś mini kurs rysunku, albo krok po kroku każdy obrazek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;3 Z reguły staram się zawsze uwieczniać dzieła w kilku etapach, ale nigdy nie jest to jakieś szczegółowe ;] Pomyślę o tym ;] Dziękuję, za opinię ;]

      Usuń
  7. genialne!

    Może wpadniesz, od niedawna bloguję, chciałabym znać każdą opinię, to dla mnie bardzo ważne♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace *.* Masz talent, ja nawet kwiatka na kartce nie umiem ładnie namalować . Zazdorszczę !
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D