Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

sobota, 18 maja 2013

O starym drzewie


Dzień dobry!

Dzisiaj drzewo.
Wykonałam ten malunek bardzo dawno.
Jest szczególny, ponieważ od niego zaczęła się moja miłość do farb.
Wcześniej nie mogłam się przekonać i byłam pewna, że 
dotykanie pędzla w moim przypadku powinno być karalne... :)
No i oczywiście po raz pierwszy użyłam pineski!







Proszę oczywiście o komentarze, dziękuję Wam za wszystkie opinie - naprawdę bardzo mnie motywują!

Do zobaczenia wkrótce!

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne , zazdroszczę ;d Ja jeszcze nie zaczełam z farbami bo też uważam , że powinno byc u mnie karane :D
    Chyba tez przeczytam tą książkę , skoro smutno się kończy. Lubie takie książki :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, z chęcią ci pożyczę ;] Ale Misia jest pierwsza w kolejce ;]

      Usuń
  3. A ja za każdym razem zastanawiam się, w jaki sposób używasz tej pineski i do czego ona tak właściwie służy. Praca jak najbardziej mi się podoba i uważam, że jest świetna. Co prawda przedstawia zwykłe drzewo, jednakże ładnie ci ono wyszło. Dobrze, że zrobiłaś zbliżenie na te kamienie, bo idealnie widać wszystkie "maziaki", a dzięki nim kamienie te wyglądają bardzo realnie. Gratuluję kolejnej, pięknej i kreatywnej pracy !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dzięki kamieniom już wiesz do czego ;]
    Cieszę się, że ci się podoba ;]
    Niedługo coś specjalnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, gdy oglądam Twoje prace jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz niesamowity talent, którego muszę przyznać, że trochę Ci zazdroszczę ^w^

    Chciałabyś wymienić się poleceniem na blogach?
    konichiwa-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, bardzo, bardzo mi się tu u Ciebie podoba. :D Masz talent ^3^


    Zapraszam amelkakrasnicka67.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne. : )

    Co do Twojego pytania. Chodzi ci o materiały takie jak modelina, narzędzia, półfabrykaty? Modelinę kupuję w księgarni. Półfabrykaty w sklepach internetowych i w pasmanterii. Narzędzia również można kupić w internecie, ale większość z nich znajdziesz w swoim domu(np.wykałaczki, szczoteczka do zębów, nożyki, igły). ; ) Różne pudełka, kuferki, organizery kupuję w zwykłych marketach czy sklepach z narzędziami. Teraz już się tak przyzwyczaiłam, że jak jestem na zakupach to zawsze rozglądam się za rzeczami, które by mi się przydały do modeliny. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, słuchaj skończyła się aukcja sukienki, która Ci się podobała.
    Może chcesz ją kupić? Lub wymienić się za coś?
    Czekam na propozycję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Jak na pierwszą " przygodę : malowania farbami to wyszło Ci to świetnie ,moja siostra maluje podobnie :) :**

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D