Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 3 kwietnia 2016

Wiosenna kartka urodzinowa :)

Dzień dobry!

Dzisiaj mam dla Was wiosenną kartkę urodzinową. Wiosenna nie tylko dlatego, że taki jest motyw kartki, ale to też pierwsza praca, którą wykonałam tej wiosny. Tak bardzo kocham robić kartki, a tak mało czasu mi na to zostaje... Nie utrudnia to fakt, że muszę kursować z Trójmiasta do swojego domu rodzinnego, żeby cokolwiek stworzyć. Wolę nie rozpraszać swoich materiałów po całej Polsce... :)
Użyłam papierów z UHK Gallery, z zestawu Avonlea, ale nie tylko. Dajcie znać w komentarzach co o tym sądzicie... :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D