Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 19 kwietnia 2016

Kartka urodzinowa z wiosennym akcentem!

Dzień dobry! :)

Dzisiaj kolejna wiosenna praca, tym razem dla mojej Oleczki. Oleczka jest moją kuzynką, ale poznałyśmy się dopiero w szkole średniej. Tak to jest jak ma się dużą rodzinę... :)
Papiery jak zawsze z UHK Gallery i znalezione w kącie koperty z Empiku. Jeśli jesteście zainteresowani to szukajcie, a znajdziecie! 
Praca szybka i przyjemna. Nie mam ostatnio czasu na żadne abstrakcje, więc bądźcie wyrozumiali i napiszcie co sądzicie! :)







Uwielbiam drukować adresy na kopertach, bo kaligrafem jestem jeszcze miernym... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D