Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 31 stycznia 2016

Pocztowo-filcowe szaleństwo!

Dzień dobry!

Dawno nie było nowego posta, ale nie dlatego, że nic nie robię. Po pierwsze: sesja, po drugie: pocztówki! Pocztówkowa wymiana to moja nowa pasja, poświęcam jej ostatnio bardzo dużo  czasu. Mam konto na stronie Postcrossing i można tam wylosować kilka osób, którym wysyła się pocztówki (zajrzyj na mój profil)! Możecie być ze mnie dumni, bo promuję nasz kraj uroczymi pocztówkami z Postallove!



Ale nie chcę pisać tylko o tym! W związku z moim pocztowym szaleństwem, postanowiłam dla niektórych szczególnych mi osób wysłać coś więcej niż tylko pocztówkę! Już wcześniej zrobiłam coś podobnego, (możecie sprawdzić w TYM poście) więc czas na powtórkę!

Myślałam o jakimś zwierzątku, ale stwierdziłam, że chmurka jest bardziej oryginalna. (Zobacz kto na to wpadł po raz pierwszy). 



Wypychanie chmurki było najfajniesze! 



Druga filcowa praca była dla mnie nie lada wyzwaniem... Wiem, że adresat bardzo sobie ceni "polskie" klimaty, ale nie mogłam zrobić polskiej flagi, bo nie miałam czerwonego filcu. Wybrałam ten oto symbol. Na pewno każdy z Was wie co on oznacza... :) Co o nim myślicie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D