Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

środa, 25 czerwca 2014

Miętowy prezent. Moja propozycja.

Dzień dobry!

Zanim przejdę do mojej pracy muszę niestety ogłosić, że nie będzie mnie przez dwa tygodnie.
Czeka na mnie camp i praca. Cieszę się niezmiernie, rok temu było cudownie!
Tym razem nie będzie ze mną mojej przyjaciółki, ciekawe czy będę się bawiła bez niej
chociaż w połowie tak dobrze jak wtedy... :)


Następną pracą być może będzie kartka dla mojej Specjalistki od igły i nitki! :D
Po campie będę miała o czym pisać w liście i już się zastanawiam jaką kartkę zrobię tym razem!


Ale teraz czas na dzisiejsze "dzieło"!
Tym razem cały prezent, musiałam się tym pochwalić!


_____________________________________

Parę słów o kartce i kopercie. Pomaziałam turkusowym lakierem  od Naoki, nakleiłam troszku resztek z kartek, wygrzebałam stare naklejki, nowe koperty i voilà!

W pracy rzuciły mi się w oczy olejki zapachowe! Takiego prezentu jeszcze nie było! Postawiłam na miętę i musiałam dokupić do tego parowniczkę! :D

Staram się robić prezenty pod kolor. Najpierw kupiłam parowniczkę, potem dobrałam do niej zapach, następnie torebkę, czekoladę, a na końcu kartkę! Wszystko musi do siebie pasować! Może wyszło bardziej niebiesko niż miętowo... Ale łiii tam! :D

5 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że prezent się spodoba. Caly zestawik wyglada swietnie! Ciekawe jak pachnie ten olejek.. (?) :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek pachnie jak słodkie, miętowe cukierki! Także powinien podpasować :D
      Dziękuję za miły komentarz ;D

      Usuń
  2. Ale mnie tu dawno nie było! Jestem ciekawa jak pachnie ten olejek. :) Strasznie chciałabym dostać taki prezent! :D Miłego campu(?)!
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny prezent :) Miłej zabawy na wyjeździe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki, jesteś coraz w nich lepsza :D

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D