Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 17 sierpnia 2014

Taka całkiem zwykła sowa.

Dzień dobry!

Wakacje lecą nieubłaganie. Nie myślmy jednak o szkole -
świetnym sposobem zapomnienia o czekającej od września kampanii
jest ucieczka w świat akwareli, kredek i ołówka.

Przez większość wakacji byłam poza domem, to chyba moje najbardziej zapchane
i obfite w przygody wakacje... Jestem już trochę tym zmęczona
i musiałam dać upust kotłującą się we mnie artystyczną weną... :)

A oto moje dzisiejsze dzieło:






No i kolejny dzień mogę nazwać produktywnym! :)

Jakbym gdzieś zjadła przecinek to proszę mi wybaczyć to obżarstwo.

5 komentarzy:

  1. Bardzo produktywny:) Sowa jest niesamowita, z początku myślałam, że jest to wzór haftu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna sowa! ^^ Chciałabym mieć taki talent jak Ty. :)
    Pozdrawiam!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to zrobiłaś? Masz ogromny talent! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Sowę zaprojektowałam sama, tło wypełniłam akwarelami, mazianie pędzlem po kartce nie jest trudne :D

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D