Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 25 maja 2014

Dzień Matki: kartka i prezent z puszki!

Dzień dobry!

Obiecałam Wam, że na Dzień Matki zrobię coś extra. Czy mi się udało -
sami oceńcie. Mam nadzieję, że Mamie się spodoba... :D

__________________________________________________________________________

Zacznijmy od puszki! Jak pewnie wielu z Was wie, napoje 4move można dostać w Biedronce. Od początku wiedziałam, że zrobię z nich coś fajnego, bo są takie małe i słodkie! <3



Próbowałam zrobić dziurę wszystkim, udało się cyrklem. Nawet nie pytajcie jak! xd

Chciałam po prostu obciąć górną część puszki, ale to było mało wykonalne, więc wykonałam dookoła kilkanaście pionowych nacięć i zawinęłam.

Drucik, dwie dziurki po bokach (cyrklem), zawijanie tasiemką. Całkiem proste. Końcówki tasiemki zaczepiłam na wystające druciki wewnątrz koszyczka.




Gotowy koszyczek. Kilka dodatkowych elementów i już!

Koszyk i jego poprzednie wcielenie... Te puszki są mega słodkie! :D
_____________________________________________________________
Przechodzimy do kartki! Kartki od UHK Gallery! :D




Co o niej myślicie? :D
_________________________________________
A co Wy dajecie swoim Mamom? :D

5 komentarzy:

  1. So creative ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale z pewnością zagoszczę tu na dłużej. :)
    Już Cię obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowe <3 piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym koszykiem i wykonanie, kartka też extra. Na wspólnym zdjęciu robią wrażenie ^^. Pewnie mamie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D