Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

środa, 22 stycznia 2014

Dla Dziadka. Dużo kwiatów *u*

Moi Mili!

Dzisiaj kartka dla mojego Dziadka. 
(Wstawiam ją teraz, bo Dziadek nawet nie wie co to jest Internet i nie zepsuję niespodzianki)
Pamięta jeszcze czasy wojny i mieszka na wsi, gdzie ma również ogród.
Wierzę, że lubi kwiaty (bo by nie miał ogrodu wtedy xd), dlatego mam taką właśnie kartkę.
Często jeździmy tam w czasie wakacji z kuzynką, żeby mu dotrzymać towarzystwa :)
Oto moje dzieło!



Zaczynając moją pracę nie do końca miałam koncepcję... Ale jakoś poszło.

Cóż bym zrobiła, gdyby nie te piękne kwiatki od Ishii... Bez nich kartka była jednak trochę pusta... :)

A co Wy macie dla swoich Dziadków? :D

8 komentarzy:

  1. Oh , nie ma za co ;*
    Fajnie się tak czasem powymieniać rzeczami do kartek ;* ;D
    Jakbyś gdzieś cudem znalazła szary filc to mów xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no spoko, nie ma problemu xd
      Co ja bym bez ciebie zrobiła :D

      Usuń
    2. Szary filc można zakupić w empiku :) Jest on cieniutki w wielkości kartki z zeszytu. Taki kawałek można zakupić za niecałe 2 zł, wiem bo swojego czasu ciągle kupowałam kolorowy filc.

      Usuń
  2. Piękna karteczka - Twój dziadek na pewno się ucieszy i z niej i z Twojej pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest prześliczna, bardzo przyjemna dla kobiecego oka (zasługa kwiatów). Masz rację, gdyby nie niebieskie kwiatuszki umieszczone przy rogach kartki, wyglądałaby ona nudno. Jak zwykle nic dodać, nic ująć :)

    Zapraszam do siebie na NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie mam "problemów" związanych z prezentami dla dziadków. Czas leci nieubłaganie i ludzie odchodzą.
    A kartka przepiękna ♥ Twoje pomysły są niesamowite ;]


    http://international-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i przykro mi z powodu Dziadków... Mi został praktycznie jeden Dziadek i tym bardziej staram się to doceniać :)

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D