Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 28 stycznia 2014

Wschodnie klimaty. Wracamy do przeszłości.


Dzień dobry!

Dzisiejsze dzieło... na pewno nieco inne niż zwykle. Nikt jeszcze mnie nie prosił
o motyw feudalnej Japonii. W dodatku miała się tam znaleźć dedykacja biblijna...
Niezła mieszanka, co? :)

W każdym razie starałam się jak mogłam, żeby to wszystko połączyć.
Zdaję sobie sprawę, że nikt na widok mojej kartki nie pomyśli: "O, motyw feudalnej Japonii!",
ale przynajmniej drzewko jako tako oddaje klimat.

A zresztą... Oceńcie sami :)


Nad wyborem tekstu nie musiałam się długo zastanawiać - to jeden z moich ulubionych! Myślę, że jest idealny na dedykację!


Drzewko namalowałam przy użyciu pineski i pędzelka. To była najprzyjemniejsza część roboty!

Muszę dodać, że po zrobieniu kartki uznałam, że rozprowadzę brokat dookoła tekstu... Wierzcie mi, że to wygląda świetnie :) Brokat jest w takiej tubce i ma konsystencję żelu, który po wyschnięciu zostawia bardzo ładny szlaczek brokatu. Wielką zaletą jest to, że się nie sypie...

Jeśli chodzi o tę... altanę, to wycinałam ją specjalnym nożykiem. Nie korzystałam z żadnego szablonu... bo żadnego nie było! Oby prezent się podobał :D


9 komentarzy:

  1. Uważam, że z całą pewnością się spodoba, tak jak mnie się podoba !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo *_* Jestem zachwycona :3 Ja, szczerze mówiąc, bardzo cieszyłabym się z takiego prezentu :3 Zagłosowałam w "co o tym myślisz" na piękne, kreatywne i niesamowite <3 zapraszam na mojego bloga z powieścią: http://igachu-skrzydlata.blogspot.com
    Crystal. z glitery.pl ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wyszło Ci to drzewko, podziwiam!
    I dziękuje za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna, taka klimatyczna. Altanka od razu mi się skojarzyła z Chinami/Japonią, natomiast roślina prezentuje się bez zastrzeżeń. Szczerze powiedziawszy myślałam, że ona już była na tej kartce, a tutaj miłe zaskoczenie. Jak dla mnie jedna z tych lepszych kartek.

    Pozdrawiam i zapraszam na kolejną notkę :)
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu Japonia! Dlaczego wszystcy ostatnio tak lubią Japonię? Czy aż tak źle im w Polsce? ale kartka świetna. I drzewko wiśniowe mnie zauroczyło. Nie wiem nawet co to "feudalna Japonia" dlatego raczej bym tak nie powiedziała ^^ Cytat świetny, śliczny :3
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest niesamowity :)
    Lepszego w życiu nie widziałam :o
    A i śliczny nagłówek :)
    O takim mażę :p
    Ale kiedyś chciałam spróbować czegoś innego bo tamten nagłówek mi się znudził :p
    I wtedy zrobiłam taki nagłówek że bardzo mi się podoba :)
    I chyba na długo go zatrzymam :)
    Pozdrawiam Gorąco :)
    I zapraszam do mnie :
    Caaarolyn.blogspot.com -->

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D