Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 20 stycznia 2014

With love! Znowu vintage *u*


Dzień dobry Kochani!

W moim życiu dzieje się wiele i dzisiaj bardziej tryskam energią niż zwykle!
Dziś prezentuję Wam kartkę dla mojej Ishii :)
Zaraziłam ją swoją pasją do craftowania :D Również zamówiła papiery od UHK Gallery :D
Was również zachęcam, bo są naprawdę świetne :D



Wycięłam serduszka z kartek dziurkaczem.

Potem wykleiłam je jako tło.


Następnie umieściłam na środku tę oto karteczkę. Na potrzeby kokardki musiałam wykonać dwie dziurki cyrklem... :)

Efekt końcowy :) Może za skromna, może za prosta, ale coś mi mówi, że taka jest właśnie dobra.

Co o tym sądzicie? :)


8 komentarzy:

  1. Może i prosta... ale za to jaka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni zgadzam się z Twoimi słowami. To prawda, że jest prosta, jednakże w prostocie tkwi cały urok :) Te serduszka są takie hm... wesołe, że aż miło popatrzeć na kartkę nimi przyozdobioną :) Czyżbyś szykowała się już do Walentynek? Bo praca baaardzo Walentynkowa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że robiąc tę pracę wcale nie pomyślałam o Walentynkach? :D Ale na pewno coś jeszcze wstawię :D Mam ferie, nudzić się nie będę :D

      Usuń
  3. bardzo fajne, może dodasz jakieś nowe pomysły na kartki na walentynki ? / ANOTHERGRAPHICS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ale proste. Ale to sztuka zrobić coś prostego, ale ładnego, prawda? Ja nie potrafię nic projektować, więc naprawdę Cię podziwiam. Prosta bo prosta, ale ważne, że przyciąga uwagę i się podoba... i jest od serca, co nie? Jak Ci się chce robić te kartki, kompletnie nie rozumiem. Czy masz poklejone ręce po skończonej pracy? Mnie to zawsze najbardziej wkurza - lepkie paluchy ^^ jeśli tak zapowiadasz tę kartkę walentynkową to cierpliwie czekam ten majstersztyk! Bo Majstersztyk to na pewno będzie! W ogóle to ładny wygląd bloga. Dawno go zmieniałaś, ale teraz się obudziłam ;)
    Pozdrawiam serdecznie uradosnejwariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luudzie, teraz będę się bać, że nie podołam Twoim oczekiwaniom xd Ale sie postaram xd

      Odnośnie palców to nie specjalnie się brudzą... A jeśli nawet to mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  5. Śliczne, są takie proste i to właśnie czyni je niezwykłe. Bardzo mi się podoba. :)

    http://lolitta3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D