Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

sobota, 12 października 2013

Kartka "Przymierze"


Witam!

Bardzo przepraszam, że tak długo mnie nie było! Mam nadzieję, że nie zapomnieliście
jeszcze, że mój blog istnieje razem ze mną :) Za rok matura, rozumiecie.

Ta kartka jest dla mnie szczególna i  z pewnością jest też dla osoby, która ją dostała.
To pierwsza kartka, której nadałam "imię". Wybrałam "Przymierze", ponieważ moja przyjaciółka właśnie zawarła przymierze. Przymierze z Bogiem.


Mam nadzieję, że symbolika jest zrozumiała. Gołębica jest symbolem Ducha Świętego :)



Gołąbka wraz z napisami nakleiłam na złoty papier i wycięłam.

Oj, trochę trwało zanim zapełniłam tło tymi maziajami.

Na górnej części wszyscy składali swoje podpisy na pamiątkę, a na dolnej napisałam życzenia.



Jak widać kartka się spodobała. Zdjęcie z lewej tuż przed zanurzeniem, a z prawej już po chrzcie. :)

12 komentarzy:

  1. Kartka wygląda przepięknie, podobnie jak ja - robisz postępy ;) Bardzo podoba mi się pomysł z gołębicą i cieszę się że pod napisy i samą gołębicę dałaś złoty papier. Bardzo ładnie ;*

    PS. Nie rozumiem, chrzest w takim wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... Kościół Katolicki to nie jedyny kościół chrześcijański na świecie :) Chrzest świadomy będący wynikiem podjęcia własnej decyzji nie jest niczym dziwnym w kręgu protestanckim :)

      Usuń
  2. Piękna kartka!
    Sama kiedyś byłam świadkiem chrztu dorosłej osoby...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej.. Jaka śliczna *o*

    Zapraszam : loveinmyworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, uwielbiam ręcznie wykonywane przedmioty widać włożyłaś wiele serca

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow na początku myślałam, że to kupne!!! super Ci wyszło ;-)
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award (L.B.A.)!!!
    Więcej na ten temat u mnie.

    Oczywiście, obserwuję. W ramach wdzęczności za nominację liczę na rewanż. Oraz na polubienie "annffashion" na Facebooku. Byłabym zobowiązana.

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie to wyglada! :)
    Swietny blog! Moze obserwujemy?

    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  8. też już obserwuję ; )
    śliczne kartki:)
    buziaki !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykonana kartka - prosto i pomysłowo :>

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D