Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 20 października 2013

Coś dla Pipisi...

Witam! 

Zamiast odrabiać zaległe lekcje dodaję posta!
Wróciłam praktycznie przed chwilą, bo świętowałam z Pipisią nasze urodziny. 
Dla takich "imprez" warto zaniedbywać szkolne obowiązki... :)
Dla Pipisi przygotowałam kartkę w stylu 'vintage' (Naoki mnie oświeciła, że wymawia się 'wintidż').

Niedawno spełniło się moje marzenie i nareszcie odwiedziłam Empik. Zaopatrzyłam się w ozdobne kartki.

Tak wygląda pierwsza strona. Wykorzystałam tyle różnych elementów, że nie będę się rozpisywać. Ale bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam... :)


Abisia lubi grać na pianinie - tego elementu nie mogło zabraknąć!





Tak wygląda w środku. Bardzo się podobała - to chyba moja najlepsza praca! Zdecydowanie zaliczam ją do moich ulubionych!

9 komentarzy:

  1. to z góry jak sie paczy to wygląda jak takipokój z fortepianem , obrazem i dywanem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xd No nie pomyślałam o tym... :) Nie wiedziałam Olu, że masz konto na Google.. ;] Jak miło ;] XD

      Usuń
  2. woooow ale wspaniała praca!! Rzeczywiście najlepsza jaką do tej pory widziałam. Pierwsza strona jest niesamowita, te dodatki doskonale dobrane a środek to już wisienka na torcie - pomysł z pianinem i jego umiejscowieniem na zgięciu kartki wywołał na mnie naprawdę duże wrażenie, że oczy mi się powiększyły O_O naprawdę wielkie brawa, w życiu bym na coś takiego nie wpadła.
    Dusia145 zwana również Gumanaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszła Ci rewelacyjnie!! Najbardziej zachwycił mnie pomysł z pianinem, które sprawia, że kartka jest bardziej nowoczesna. Kolorystyka dobrana idealnie, wszystko ze sobą współgra i nie gryzie się. Duża ilość elementów na pierwszej stronie wygląda świetne, a to tylko dlatego, że są idealnie rozmieszczone i mają podobną kolorystykę.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ciekawe prace. Nie wpadłabym na taki pomysł. Zrobione z kartek papieru, a taki efekt. ; ) Szczególnie podoba mi się to pianino (taki efekt 3D w tej kartce). Poszczególne elementy też są odpowiednio ułożone i tworzą razem zgraną całość. Czekam na kolejny wpis. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) efekt powalający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest przepiękna! Ma niesamowitą kolorystykę, taką klimatyczną i "wintydżową" (poprawna wymowa musi być c:). No a w środku dzieje się prawdziwa magia, faktycznie przypomina to miniaturowy pokoik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! jesteś bardzo kreatywna i życzę byś miała jak najwięcej czasu i chęci na robienie takich fajnych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka genialna! Ten pomysł z pianinem jeden z lepszych patentów jakie widziałam kiedykolwiek. Super!! :)

    www.haukotella.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D