Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 17 września 2013

Kartka urodzinowa (coś ich dużo ostatnio)


Witam Wszystkich po krótkiej nieobecności!

Ta notka powinna już dawno się tu znaleźć, ale tak się złożyło,
że nastąpiło małe opóźnienie.
Życzeniem Solenizantki było, aby kartka miała kolor "brązu z turkusem".
Użyłam niebieskiego, bo turkusu w moich zapasach brak.
Mimo tego - Pani Dorota zadowolona :) A przy okazji pozdrowienia!
Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok!


Literki wycięłam moim (a jakże) zepsutym nożykiem. 

Nad cyferkami namęczyłam się najbardziej. Przez zepsuty nożyk rzecz jasna.

Działałam trochę w ciemno, bo wiedziałam jedynie w jakich barwach wykonać kartkę. Ale ważne, że Dorocie się podoba!
Kartka pokonała 300 km. W nieco ponad tydzień. Brawo dla Poczty Polskiej! :)

12 komentarzy:

  1. Grabienie liści? Pewnie o praktykach mowa ._______________________________.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Tobą się nic nie ukryje Ishii :D
      A jakże! Musiałam się komuś wyżalić... :D

      Usuń
  2. Śliczna kartka! Masz talent. Muszę pochwalić też pomysł na bloga, ciekawie piszesz. Death :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tydzień? Aż tydzień? No gratulacje dla poczty.

    A kartka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. super! adekwatna kolorami do pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę powiedzieć, że masz talent :)
    Kartka jest naprawdę ładna, świetnie dobrane kolory, a serce w lewym dolnym rogu mnie urzekło. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. poprzednie tło lepsze było. :X

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie wiem co powiedzieć. Kartka jest wyśmienita, taka z charakterem :) Bardzo podoba mi się kolorystyka, choć nie lubię brązów. Super wygląda to serducho po lewej stronie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę - mój pierwszy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W odpowiedzi na Twoje pytanie... Masę solną jak najbardziej wykonuje się samemu ;) I jest to o tyle fajne, że można z niej lepić kiedy tylko się zechce, gdyż w końcu warsztatem pracy jest kuchnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dość, że tak pięknie robisz kartkę to jeszcze i zdjęcia niczego sobie, wspaniałe ujęcia!

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D