Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 10 września 2013

Baczność! Kartka wojskowa.



Dzień dobry!

Witam Wszystkich po tak długiej przerwie! Bardzo przepraszam za brak postów.
Powinnam tę kartkę wstawić wcześniej, ale niestety nie mogłam spotkać się
z solenizantem... 
Takiego motywu jeszcze nie było!


Robiąc to zdjęcie, te dwa elementy nie były jeszcze przyklejone.

Zielony, sztywny papier. Te szkice czołgów po prostu wydrukowałam. Przynajmniej moja drukarka nie marudzi jak ją karmię papierem technicznym... :)

Nie wiem co to za model czołgu, ale szkic bardzo mi się spodobał! To co widzicie "pod nim" to tekstura 'moro', którą również wydrukowałam! Nobla dla wynalazcy drukarki!

Mam nadzieję, że poznajecie tego pana z obrazka. Każdy, kto kojarzy serial "Czterej pancerni i pies" wie kto to jest.
Jeśli macie jakieś pytanie to piszcie śmiało w komentarzach!
Przypominam, że nawet osoby nie posiadające konta Google+ mają możliwość 
dodać komentarz.
Myślicie, że się spodoba...? :)

7 komentarzy:

  1. Kartka jest świetna i jak widzę, sprawdzasz się nie tylko w temacie "dziewczęcym", gdyż kartki męskie także ci wychodzą :) Solenizant na pewno będzie zadowolony... (Ja przynajmniej byłabym).

    Dziękuję za odwiedziny u mnie ;)
    Kolor fioletowy uzyskałam łącząc barwę czerwoną z błękitną. Natomiast kolor różowy powstał gdy do fioletowej dałam baaardzo dużo białej farbki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno sie spodoba! :)
    genialny pomysl i realizacja :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że się spodoba:) Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetna! Oby więcej takich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent. I widzę ,ze masz w głowie dużo pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D