Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 4 sierpnia 2013

Słowa w ramce, idealny prezent dla przyjaciela!


Dzień dobry!

Dzisiejsza praca z pewnością nadaje się na prezent dla Przyjaciela.
Prawdziwa przyjaźń jest bezcenna, a Przyjaciel naprawdę jest skarbem.
Uważam, że to wielki przywilej posiadać kogoś takiego... 
Przy okazji - pozdrawiam Pipisiu! :*

"Obrazek" umieściłam w niedawno zakupionej ramce i od razu mówię,
że nie znaczy to, iż zostanie tam już na zawsze. Na razie to tak zostawię, póki
nie przyjdzie mi do głowy coś lepszego. :)






Ktoś może powie, że "szału nie ma"... ale według mnie ma swój urok!
W ogóle jestem zwolenniczką "obramowanych" cytatów.

Teraz pytanie dla Was!
Gdybyście mieli opisać przyjaźń jakimś cytatem, to jaki by to był?
Możecie korzystać jak ja z Biblii czy z Internetu albo literatury - źródło dowolne! :)

9 komentarzy:

  1. Niesamowita mądrość życiowa i pięknie oprawiony cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, mój cytat:

    „Przyjaciele są jak ciche anioły,
    które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
    - Antoine de Saint-Exupéry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znam się za bardzo na cytatach ;)
    Dla mnie to co tutaj umieściłaś, to najprawdziwsza prawda. To chyba teraz mój ulubiony cytat o przyjaźni...

    A pomysł na ramkę dobry. W tej prostocie jest coś przykuwającego uwagę. Coś pasującego zupełnie do tekstu, który umieściłaś w owej ramce.

    Pozdrawiam serdecznie


    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. Ja osobiście bardzo ucieszyłabym się z podobnego prezentu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh, dziękuję za pozdrowienia Gryfciu. xd
    Ładne to, ciekawe czy to mi zamierzasz dać..? ;d

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D