Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 19 lipca 2013

Mini książeczka


Dzień dobry!
Czegoś takiego jeszcze nie próbowałam! Jestem naprawdę zadowolona z efektu.
Natknęłam się gdzieś w internecie na coś takiego i postanowiłam spróbować.
Was również zachęcam!


Zszywanie kartek zajęło najwięcej czasu. Przede wszystkim dlatego, że nie miałam zielonego pojęcia jak to zrobić, więc działałam w ciemno - jak widać, po dwóch godzinach kombinowania udało mi się!


Projekt okładki na papierze milimetrowym. Mogłam ją od razu wszyć w całość, ale tak to jest jak się coś robi pierwszy raz.



Odrysowałam szablon na tekturce po bloku rysunkowym - nigdy nie wyrzucam tekturek! Można zrobić z nich cuda!


Długo zastanawiałam się nad okładką. W końcu doszłam do wniosku, że pióro w kałamarzu będzie pasować idealnie! Zdjęcie robione wieczorem, dlatego barwa ciemna.


Wybór tekstu na okładkę trwał chyba najdłużej! Szukałam przez dwa dni czegoś odpowiedniego - w końcu zdecydowałam się na ten aforyzm.

Ja wiem na co to przeznaczę, ale z chęcią dowiem się o waszych pomysłach! Piszcie śmiało co o tym sądzicie! :)

13 komentarzy:

  1. Jejciu , ale ładne rzeczy potrafisz zrobić ^^ ;) Co do twojego koma : tła robie poprostu na takiej jednej stronce .

    Pozdrawiam , zuulus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) z chęcią będę zaglądać do Ciebie, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *o* jestem pod wrażeniem *_*
    Najbardziej podoba mi się rysunek kałamarza z piórem ^^
    Jest śliczny.
    Masz talent do majsterkowania i rysowania.
    Pozdrawiam
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książeczka jest śliczna, chętnie bym taką zrobiła ale nie mam pojęcia na co ją przeznaczyć :( Jejku, te kolorki kartek są cudne, takie żywe i wesołe a pióro na okładce - rewelacja :) Powiedz mi, czy te kartki są z bloku technicznego czy rysunkowego i jaka jest ich wielkość? Odpisz pod tym komentarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki sa wielkosci takiej z zeszytu (a5), jednak sa zgiete na pol, zeby dalo sie je zszyc (a6); uzylam technicznych, bo sa trwalsze, ale mozesz uzyc tez rysunkowych :)

      Usuń
    2. Rozumiem, mogłabyś dać jeszcze jakieś fotki bądź napisać jak zszyć te kartki, gdyż osobiście nie wiem jak to zrobić. Czy po zszyciu kartek jest jeszcze możliwość dołożenia kartek, czy raczej nie? A ta okładka jest naklejona czy nałożona na kartki? Myślę, że powinnaś dać na bloga jeszcze kilka zdjęć i porad... proszę?

      Usuń
    3. Sama nie wiem jak te kartki zszylam :) Wiem, ze powinno sie uzyc dlugiej nici i zahaczyc o kazda dziurke w kazdej kartce, ale ja tego nie rozkminilam i kazde dwie kartki szylam jedna nitka zamiast wszystkich od razu. Musisz pokombinowac, moze tobie sie uda i mnie nauczysz :) Te internetowe poradniki nie pokazuja dokladnie jak szyc... Potem bie ma mozluwosci dolozenia kartek z tej racji musialam wykonac okladke osobno. Nie trzeba jej naklejac, bo w takiej formie jaka ja wykonalam raczej nie spadnie :)

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie na nową notkę, będę bardzo wdzięczna za komentarz.
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :)
    http://uradosnejwariatki.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    Ech... Jesteś genialna! Robisz cuuuudne prace! Ta też jest świetna. W życiu nie udałoby mi się zszyć książeczki. :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, bardzo pomysłowe! Ja tez nigdy nie wyrzucam tekturek po bloku. :D I nie mam pojęcia na co to przeznaczyć. >.<



    amelkakrasnicka67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :)
    Pozdrawiam
    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tekturek po bloku też nie wyrzucam , bo kocham kombinować z nimi różne prace :)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest prze cudowne po prostu ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D