Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

środa, 12 czerwca 2013

Serduchowa kartka urodzinowa

Dzień dobry!

Nie ma to jak zachorować, gdy ma się iść do pracy.
Czuję się już lepiej i dzisiaj wracam.

Mam dla Was kartkę. W założeniu miała być skromna, prosta, ale dzięki temu zasobna w treść. Tak naprawdę robiłam ją bardzo spontanicznie - nie wiedziałam co  z tego wyjdzie jak skończę.

Z okazji urodzin mojej mamy :)

Wycięłam serduszko i pomalowałam obramowania jak na zdjęciu.

Następnie rozmazałam farbę po całej powierzchni kartki.

Na bokach serduszka zrobiłam dwie dziurki (np. cyrklem, igłą, nożyczkami) i umieściłam tam zwykłą żyłkę końcami do zewnątrz.


Należy dokładnie i solidnie zrobić kokardkę - najlepiej żeby znajdowała się po środku.

A po drugiej stronie wycięte na samym początku serduszko - umieszczone wewnątrz kartki i odwrócone względem serduszka z okładki.  


Dziękuję za uwagę - do zobaczenia za trzy tygodnie!
Miłych i udanych wakacji!

4 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że nie zostawisz nas na AŻ tak długo. :3

    I życzę Ci dobrze spędzonych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jak zwykle udana, nie mogę nic więcej dodać :) Szkoda, że cię nie będzie tak długo, bardzo lubię twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem <3
    Piękne serduszko :*

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.

    Widzę brak banerka. Proszę uzupełnić

    Polskie handmade

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D