Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 15 lipca 2013

Kolorowe drzewo


Witam Wszystkich po tak długiej przerwie!
Mam nadzieję, że dobrze spędzacie wakacje.

- - - - - - - - -

Od półtora roku straszy mnie obrazek nad szafą, który wykonałam już dawno,
bo musiałam coś wsadzić w ramkę i dzisiaj nareszcie zamieściłam tam coś porządnego.
Pomysł zrodził się jakąś godzinę temu, a samo wykonanie trwało może z 20 minut.
Także ustanowiłam dzisiaj rekord jeżeli chodzi o czas poświęcony na wykonanie.




A tak prezentuje się drzewko na ścianie :)

Mały bonusik! Odwiedziłam dzisiaj Krawcową i zobaczyłam, że większość kartek ode mnie wylądowała na półkach. Jak to dobrze, że nie w koszu ... :)



11 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, iż jest mi niezmiernie miło, że już powróciłaś - brakowało mi Ciebie :) Drzewko jest cudne, a te barwy są po prostu niezwykłe. Pomysł na taki obrazek bardzo oryginalny, podoba mi się :)

    Odpisałam Ci na moim blogu, ale tutaj też odpiszę - do malowania moich prac używam farb akrylowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby akrylowe... Mam nadzieję, że są łatwo dostępne w sklepach. Gratuluję talentu i wpadaj częściej :)

      Usuń
    2. No... właśnie nie są łatwo dostępne :( Nie wiem czy mieszkasz na wsi czy w mieście, ale myślę, że na pewno gdzieś dostaniesz :] Dziękuję, Ty też masz talent - większy od mojego!

      Usuń
  2. Ja też takie chcę! :) Skąd bierzesz te wszystkie pomysły??? Tylko pozazdrościć :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One same do mnie przychodzą :) Nawet nie wiem w jaki sposób, ot tak :)
      Dzięki za opinię ;]

      Usuń
  3. Czy mogła bym ściągnąć sobie pomysł na drzewko ? Bardzo mi się spodobało i chciała bym sama spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyjesz w wolnym kraju Anonimowy Obywatelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewko jest śliczne. Jedyny minus to to że wydaje się trochę małe, ale może to tylko taki efekt zdjęcia.

    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie
    http://zabawna-sztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to drzewko ^^
    Czym robiłaś pień?
    Kartki też są piękne.
    Pozdrawiam
    Obserwuję ;)
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne drzewko, bardzo podobają mi się Twoje prace.
    Z przyjemnością będę Cię odwiedzać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D