Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 9 czerwca 2013

Dzwonek ogrodowy

Dzień dobry!

Oto dzwonek ogrodowy. Czas przeznaczony na wykonanie był najkrótszy spośród pozostałych prac. Mi osobiście się podoba. Malowanie było przyjemne, efekt też przyjemny i w ogóle czuję się wypoczęta dzięki tej roślince. Na zdjęciu wyszło bardzo blado - w rzeczywistości kolory są żywsze.





Dzwonki świetnie nadają się na nasadzenia w grupach, rabaty i... kwiaty cięte! Chyba każda dziewczyna marzy o tym, by dostać bukiet kwiatów od ukochanego. To taka podpowiedź dla mężczyzn, gdyby nie wiedzieli na jaki dobór się zdecydować. :)



6 komentarzy:

  1. Chcę tak malować... Ale od tego trzeba mieć duszę i cierpliwość :D A ten prześliczny bukiet, udowadnia, że nawet układanie kwiatów to sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Ja nigdy nie próbowałam układania bukietów - może kiedyś zaciągnę się do kwiaciarni i popróbuję...
      Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Ślicznie jest u Ciebie - moje klimaty :) więc zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D