Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 1 maja 2017

Tęczowe okno!

Dzień dooobry!

Wracam z postem po długiej przerwie. Co prawda mam jeszcze kilka kartek w rękawie, ale zawsze mam dylemat czy każdą pracę wrzucać na bloga. Na szczęście co do tej kartki nie mam wątpliwości... :) Urodzinowa, jak zwykle i dla Oleczki jak co roku. Kupiłam pięknie mieniące się papiery w KiKu! Polecam! Jedyny minus taki, że nie są samoprzylepne... A wyglądały na takie. Okno wycięłam z pocztówki i wykorzystałam guziki kupione chyba też w KiKu, jakieś sto lat temu. 

Kiedy ciocia pytała mnie co chcę dostać w ramach prezentu, nawet się nie wahałam! Pistolet na klej! Myślałam, że się zdziwi, ale chyba już zbyt dobrze mnie zna... :) Pistolet na klej przydał mi tu się bardzo i przydaje odkąd go posiadam. Byłam pewna, że okazji nie będę miała dużo, ale widać, że człowiek jest istotą mylącą się... :) 



Koperta nie może być byle jaka. I musiała pasować do breloka. Papier pochodzi z tak zwanych "Bloków kreatywnych", można je było dostać w Biedronce niedawno. Wytłaczarka Dymo jak widać też mi się przydała. I to pierwszy napis na nowej rolce, myślałam, że będzie mi szybciej schodzić... :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D