Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

środa, 23 grudnia 2015

Kartka świąteczna!

Dzień dobry!

Dzisiaj pokażę Wam moją kartkę świąteczną dla wujostwa. Bawię się w te wszystkie świąteczne prezenty i kartki głównie ze względu na rodzinę, dla której to bardzo ważne. Dla mnie niekoniecznie, bo przecież Jezus nie urodził się w grudniu... :)

Kocham ozdobne koperty! Te akurat zdobyłam w Empiku. Wreszcie też skorzystałam z filcu i nowych guzików! Wbrew pozorom - to wszystko bardzo czasochłonne. Ale właśnie to mnie bardzo relaksuje. Zrobiłam więcej kartek, ale chyba nie będę wszystkich wrzucać na bloga... :) Ale za to pochwalę się prezentami dla mojej rodziny:






Polecam Wam filmik trochę związany z tematem świąt:



Życzę Wam, aby ten czas był miło i spokojnie spędzony wraz z najbliższymi. Do zobaczenia następnym razem! :)


2 komentarze:

  1. Wspaniała kartka! Choinka z guzikowymi bombkami jest boska!:p
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 yrs old Associate Professor Eleen Whitten, hailing from Igloolik enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Mycology. Took a trip to Tyre and drives a Chevrolet Corvette L88 Convertible. przejdz na moja strone

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D