Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 22 października 2015

Kartka samochodowa! + Prezent!

Dzień dobry!

Tym razem prośba o kartkę samochodową i oto co mi wyszło. Niestety innych materiałów, które by pasowały nie posiadałam, więc musiałam trochę improwizować...
Moja praca trwała wyjątkowo krótko, chociaż zanim przyszedł jakiś pomysł to minęło trochę czasu.
Kartki od UHK Gallery - jak zawsze. Nawet trochę nowych papierów z serii Loft.

Tak dawno nie robiłam kartki, że aż się stęskniłam za moimi przyborami! Oglądam czasami prace innych pasjonatek tego zajęcia i coraz bardziej zdaję sobie sprawę, że jeszcze długa droga przede mną. Chciałabym kiedyś też sama stać się inspiracją, może nawet mieć swoje własne, prawdziwe studio... Zobaczymy co przyniesie czas. A teraz oglądajcie, komentujcie, mówcie co myślicie o nowej kartce! :) Kartka dla chłopaka mojej przyjaciółki. Tak się złożyło, że obchodzą urodziny w tym samym czasie... :)






Podpaliłam brzegi, na szczęście nic nie poszło z dymem. Chociaż kilka kartek się zmarnowało... :)

A oto prezent! Miał być prosty i praktyczny. W sumie jest, bo pudełko solenizant może sobie potem wykorzystać... :)



*zawiera lokowanie produktu* :D
Dajcie znać co myślicie! 

2 komentarze:

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D