Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 31 stycznia 2016

Kartka i brelok - przygoda z filcem!

Dzień dobry!

Powracam po moim wyjeździe, a przede mną następne i następne! :D
Poznałam wielu fajnych ludzi, a teraz próbuję się jakoś ogarnąć w rzeczywistości.
Może dlatego też wzięłam się za tę pracę... :D
__________________________________________

Kolejna praca dla Natki!
Nie powinniście być zdziwieni... :D
Już jakiś czas temu zdobyłam filc i nareszcie nadarza się okazja,
aby z niego skorzystać!






Nie za trudne w wykonaniu, myślę, że niedługo spróbuję czegoś trudniejszego! :D

Moja pierwsza praca z filcu... NO COMMENT. Muszę zapamiętać, żeby na starcie nie porywać się od razu na głębokie wody... xd

2 komentarze:

  1. e tam! porywaj się porywaj! inaczej się nie nauczysz!:)
    ptaszyna jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ptaszek < jak wszystko zresztą ;) > !

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D