Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 20 października 2015

Kartka + prezent! Mój pomysł na urodziny!

Dzień dobry!

Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową oraz pomysł na prezent. Dzisiaj pokażę Wam czym zastąpić życzenia, jeśli nie lubicie ich pisać. To prezent dla mojej najlepszej przyjaciółki, więc bardzo się postarałam. Mam nadzieję, że może i Wam to pomoże w przyszłości, kiedy nie będziecie wiedzieli co można dać w prezencie.

Oto kartka! Chciałam, żeby zawierała w sobie elementy muzyczne. Wykorzystałam też pocztówkę z Postallove!


A to mój patent na treść kartki zamiast życzeń! Myślę, że pomysł świetny, warto urozmaicić tekst różnymi czcionkami... :)

Prezent zawiera parowniczkę z olejkiem (uznałam, że mięta jest najlepsza), dwie przypinki, wiaderko ze słodyczami, świeczkę zapachową, lusterko z rączką i małą foremkę na ciasta w formie serduszka.Podobne artykuły są do zdobycia w sklepach typu Pepco, księgarniach i kwiaciarniach.




Co myślicie o takim prezencie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D