Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 4 kwietnia 2014

Coś dla Otaku! Kartka z anime ;3

Dzień dobry Kochani!

Dzisiaj praca dla fanów anime, którzy na pewno wiedzą, którym dziełem się zainspirowałam. 
Moja koleżanka (co się zowie Yuno Ishii) obchodzi właśnie urodziny i poprosiła mnie
o pracę z Yuno Gasai. Czyli wiadomo, że chodzi o Mirai Nikki! :3




- - - - - - - - - - - - - 


Zaczęłam od zarysu na kartce (potem wycięłam wzdłuż prawej strony postaci).

Kolorowanie... *u*

Kwiatki przestrzenne + brokat w żelu! Aż dziw, że ten brokat jest powszechnie niedoceniany.

Tanjobi omedeto! Nasze polskie "najlepszego"!

A cóż tu robi ten nóż? Otóż, z tego co się dowiedziałam to Yuno ma dwie osobowości, jedna jest dobra, słodka, urocza i wesoła, a druga zła, psychotyczna i bezwględna. Nie wnikam, dlaczego Ishii zakochała się akurat w tej postaci... xd


Starałam się, aby wyszło japońsko i mangowo. Mam nadzieję, że mi się udało oddać ten charakter... *u*

Ishii zadowolona, to najważniejsze :3

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, piękna i pomysłowa! Nie wiem, skąd się biorą tak kreatywni ludzi ^^ Bardzo podoba mi się ten nuż i patent z rozdartą kartką. Mangi nie oglądam i nie lubię, ale u Ciebie wygląda przekonująco ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się ,że jest zadowolona z tej kartki ,bo jest ona świetna. Masz do tego rękę ! Specjalnie nie lubię anime ,ale twoja kartka zachwyca. ;o

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kartka! ^^ Ishii musi być z niej zadowolona! :D Osobiście Anime się nie interesuję, ale praca jest naprawdę piękna ^^ Miałaś genialny pomysł z tym nożem! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło!:)
    kiedyś byłam wielką fanką mangi i anime, bardzo podoba mi się ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piękna i niesamowita:) Pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny *-*Ale anime nie oglądam, nie mam pojęcia o czym to xD

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D