Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 20 grudnia 2013

Skarbonka. Level: hard

Dzień dobry!

Dzisiejszy post niemalże nie pasuje do tematyki bloga.
To moje pierwsze TAKIE dzieło, więc jeśli wygląda bardziej tragicznie niż myślę,
to proszę o wyrozumiałość! 
Z okazji ODSwR (Ostatniego Dnia Szkoły w Roku) wymieniłam się prezentem z moją
koleżanką. Nie trzeba inwestować dużo pieniędzy, żeby dać prezent od serca.

Wiem, to żadne mistrzostwo, ale wierzę, że jeszcze kiedyś będę miała okazję
próbować swoich sił na tym polu :D Myślałam o użyciu farb, ale akurat z piórnika wypadł marker... I uznałam, że to lepszy pomysł niż mazianie farbą, którą ciężko poprawić...













Żeby zelżyć nieco charakter całokształtu dodałam małą karteczkę w zimową Pandą... Do których Ishii ma słabość :D

7 komentarzy:

  1. Świetne to ;) mi się bardzo podoba :D a tę skarbonkę przed ozdobieniem, to gdzieś kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ją w sklepie gdzie jest wszystko :D Taki chiński bazarek :D

      Usuń
  2. Gdybyś nie napisała, że pomalowałaś ją markerem to nigdy bym o tym nie pomyślała. Bardzo fajna, widać, że właścicielka jest fanką AC DC ;) Karteczka urocza, ta panda jest przesłodka.

    Pozdrawiam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Wigilię
    Czekając, kiedy wzejdzie wigilijna gwiazda
    Do wpół zmarzniętej szyby przywarł chłopiec mały.
    Patrzył - zimowe ptaki wracały do gniazda,
    Jakby tego wieczoru też świętować chciały.
    Niegdyś gwiazda z Betlejem mędrców prowadziła,
    Dziś znak daje, by zasiąść do świętej wieczerzy,
    By biel opłatka ludzkie waśnie pogodziła,
    A w sercu znów zamieszkał Ten, co "w żłobie leży".
    Chwila jedna! Przy tobie nikną odległości,
    Co szare - zmienia się w odświętne, tajemnicze.
    Daj nam więcej dni takich, spragnionych miłości,
    Niech świat przy żłóbku Twoim odmienia oblicze.
    [o. Franciszek Czarnowski]

    Do wiersza dołączam najlepsze życzenia wszystkiego dobrego, zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia, wszelkich łask Bożych dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D