Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 8 sierpnia 2013

Babeczka *u*


Dzień dobry!

Dzisiaj mam dla Was przesłodką babeczkę z papieru!
Tak sobie pomyślałam, że przedstawię Wam model, gdyby
ktokolwiek miał ochotę zrobić taką samemu. Moje zdolności
operowania programami graficznymi są mizerne, ale mam nadzieję,
że mimo tego obrazek jest czytelny.




Ten model jest otwierany. Na element o wymiarach 3 x 2,5 należy nakleić jeszcze czapeczkę babeczki, którą umieściłam obok modelu. 
W takich proporcjach wymiary kartki wynoszą 6 x 6 cm.


Do zrobienia kółeczek świetnie nadaje się moneta. Dzięki temu "polewa" babeczki
będzie miała "polewowy" kształt.
Ja całość wykonałam z tekturki. Wnętrze wykleiłam papierem ozdobnym.

Tak wygląda już po skończeniu. Jak widać - można ją otworzyć. Niestety nie mam zdjęć z gotowego wnętrza.

Prezent został już wręczony i nowa nabywczyni wyraziła swój zachwyt
poprzez obdarowanie mnie "małymi prezentami" :)

Mikado przyjechało do mnie z Niemiec - w Polsce białe są rzadkością, a w dodatku drogie ( 6-8 zł; w Niemczech po 1 euro).

Najbardziej cieszy mnie zestaw ozdobnych kartek od DVWV! Myślę, że to jedna z lepszych firm. W Polsce kosztuje średnio 20-30 zł i więcej. Z tego co wiem, to jest masa motywów, możecie sami się przekonać na Blogu DVWV!


7 komentarzy:

  1. Nie sądziłam ,że efekt może być tak bardzo fajny. Kiedyś sama będę musiała spróbować .Zrobię babeczkę dla brata ;3.Dziękuję ,za pomysł;3.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne, dziekuuuje ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś się podpisała Ishii? ;3
      No ja też dziękuję *u*

      Usuń
  3. Śliczna ta babeczka ;)
    Może kiedyś taką zrobię...
    Ty serio masz do takich rzeczy talent!
    A motywy faktycznie są przepiękne ^^
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka jest... babeczkowa xD Superowy pomysł, podoba mi się. Prezenty jakimi zostałaś obdarowana są urocze, tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  5. apetycznie :> a te naklejki z lewej wyglądają jak żelki, superowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę babeczka pomysłowa <3
    Masz talent ^.^

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D