Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Na Misiołajki *u*

Dzień dobry!

Moja droga koleżanka ze szkoły (Misia) stała się pełnoletnia. I to w dniu kiedy uroczy grubasek w czerwonym szlafroku obchodzi swoje święto. Pewnie dlatego nadano jej to charakterystyczne imię... Michaela :)

Ale do wracając do kartki. Misia lubi tańczyć. Lubi też łyżwy i całą zimę okupuje lodowisko... :D Postarałam się to jakoś połączyć, uznałam, że baletnica będzie się lepiej prezentować niż łyżwiarka.


Jeden element kartki umieściłam na specjalnych poduszeczkach.
  
Dzięki temu kartka nabrała trójwymiarowego wyrazu.

Trochę zabawy z Super Glue i gotowe! Koraliki były w takim zimowym zestawie do kartek. Dostępne w pasmanteriach i hurtowniach papierniczych.

Kryształki ładnie odbijają światło. Dzięki temu kartka naprawdę błyszczy!
Wnętrze kartki.
Co o tym myślicie? :D

11 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie. Wszystko cudownie się prezentuje. Pomysł z baletnicą był bardzo rozsądną decyzją. Kryształki pięknie przyozdabiają pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna! subtelna, delikatna ale z gustem. :3
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, podziwiam za precyzję przy przyklejaniu koralików. Czemu takie smutne zdjęcie u góry po lewej stronie (poprzednie z uśmiechem było przesympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo aktualnie na tym wyglądam najlepiej... :D Ale jeszcze będzie się zmieniać :D

      Usuń
  4. jezusmaria. moje dzieci juz mialy urodziny ale i swear w nastepnym roku kartki zamawiam u ciebie. Mam jedna znajoma na fb co robi kartki ale te .... mistrzostwo.
    ty je gdzies sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki robię dla przyjaciół, jeszcze nikt nie składał u mnie zamówienia... :) Aczkolwiek polecam się na przyszłość i cieszę się, moje dzieła komuś się podobają :D

      Usuń
  5. Piękna delikatna karteczka, a baletnica obłędna, taka zwiewna. Jedyne co bym zmieniła, to nieco zmniejszyła napisy i zrezygnowała z kwiatków na rzecz czegoś delikatniejszego (może jakiś delikatny wzorek perełkami w płynie), ale całość się bardzo ładnie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym dała do baletek łyżwe.

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D