Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 1 grudnia 2013

"Pocztówka" nitką szyta

Dzień dobry (wieczór)!

Dzisiaj praca dla mojej starej dobrej znajomej. Już niegdyś wykonywałam dla niej
kartkę (Bezokazyjna kartka krawiecka *u*), a teraz zrobiłam coś na wzór pocztówki - różni
się od kartki tym, że nie jest otwierana.

Takie prace wbrew pozorom są bardzo czasochłonne, ale naprawdę warto dzięki temu
sprawić przyjemność znajomemu. 




Bałagan na biurku! Coś kosztem czegoś! XD
Wydrukowałam miarę (nawet nie wiem czy to ta krawiecka) i przyszyłam do niej guzik... Bo nie miałam gdzie go przyszyć.
Te guziczki pokryłam lakierem; bazą kartki jest ta niebieska w kratkę na którą nakleiłam różową. 
Te krawieckie elementy pochodzą ze zbawiennych kartek ozdobnych, które wyszperałam w Empiku.



Co o tym myślicie?

9 komentarzy:

  1. Jej, wspaniała kartka, jak każda inna. Ileż ty masz pomysłów na różne techniki, niesamowite. Oj widać widać, że się napracowałaś. Twoje prace są takie oryginalne, że pozazdrościć. Naprawdę podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam te akcesoria z empika :3
    swietna sprawa, jejku, masz talent!
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D To pewnie też lubisz robić kartki? :3

      Usuń
  3. taak, ale dla zagranicznych przyjaciol :D

    a co do paznokci - to sa tipsy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba, jest taka inna. Jestem zauroczona pastelową kolorystyką ;)

    Zapraszam do siebie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę sobie, że jestes geniuszem i że robisz piękne rzeczy i że ja też chcę taką kartkę!
    A co to jest takie czerwone na tych sukienkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu nadruk :D Nic takiego xd Jak chcesz kartkę to nie ma problemu :D Podaj adres i napisz jaką chcesz to zrobię i ci wyślę :D

      Usuń
  6. cuda tworzysz!
    Fajnie, że podoba Ci się bransoletka, w takim razie zapraszam do zakupu :) Postaram się stworzyć dla Ciebie coś ładnego!
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D