Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

poniedziałek, 13 maja 2013

Bezokazyjna kartka krawiecka


Witam! 

Mam pewną starą dobrą koleżankę z czasów podstawówki.
Niestety, mieszkamy teraz w innych miejscach, ale pisujemy listy.
Zauważyłam, że mało kto to robi. List to zupełnie co innego niż email czy sms.
Można np. wysłać komuś z drugiego końca Polski kartkę! A meilem już się nie da.
Czy Wy także podzielacie moje zdanie? To naprawdę nic trudnego.
Ja po prostu wysłałam list po czterech latach ciszy.

Pozdrowienia Natalko! Natalia pasjonuje się krawiectwem,
więc postanowiłam zrobić tej mojej krawcowej krawiecką kartkę!
Nie wiem, czy można powiedzieć, że jest totalnie bezokazyjna... :)
Osobiście stwierdzam, że nawet mi się podoba i mam nadzieję, że Natalii też!


- - - - - - - -

Kilka rad i wskazówek:
* Pomalowałam grubym markerem brzegi kartki - kontury sprawiają, że kartka staje się bardziej regularna.
*Przed rozpoczęciem czegokolwiek zróbcie dokładny szkic na papierze milimetrowym. To wiele daje.
* Nie wyrzucajcie starych gazet! Nigdy nie wiadomo czy się nie przydadzą. Do ozdoby wnętrza kartki użyłam właśnie wycinków z gazet + kilku naklejek.
* Jak używacie igły to zaopatrzcie się w naparstek! Bo będziecie obklejać palce plastrem jak ja .
* No i jak podbieracie mamie guziki to najpierw pytajcie, czy nie są potrzebne... :)




That is all for now.
Proszę o komentarze - jestem ciekawa co o tym sądzicie...

6 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo ciekawa i ciekawie piszesz.
    Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga tylko
    nie zawsze mam czas , bo na komputerze ,
    siedze co raz mnie . No ale ogółem inspiruje mnie Twój blog. :) Zaobserwowałabym , ale widze , że nie masz dodanej zakładki obs. :*

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;D Cieszy mnie, ze ci sie podoba :) Odnosnie obserwacji to mozesz zaobserwowac na panelu Blogger wpisujac adres bloga, ale moze wstawie ten dodatek :) Zapraszam czesciej :D

      Usuń
  2. Bardzo fajna kartka.
    No i świetny blog. Bardzo mi się podoba.
    Oczywiście obserwuję!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeśli chodzi o tą sukienkę, jesteś zainteresowana jej kupnem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne*,*

    Zapraszam, nowy post- Lookbook!♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia na pewno jest zachwycona z tak pięknej kartki, którą stworzyłaś..
    Blogiem na pewno również.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D