Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

sobota, 24 sierpnia 2013

Zielono mi... Czyli coś dla Iw :)


Dzień dobry! (Chociaż jest wieczór).

Cóż by pisać więcej - moja koleżanka z szalonych czasów Gimnazjum skończyła 18 lat.
Zielony jest kolorem, który uspokaja i niesie inspirację. Zielony kojarzy się z przyrodą,
z całą harmonią, która otacza świat natury. Dla naszej solenizantki jak znalazł. :)







Może w tej notce odpowiem na pytania, które dostałam w ramach 'Liebster Award' od Stasi.

1. Kolega zwymiotował Ci w autokarze na buty- co robisz?
Tragedii nie ma, ale ktoś to musi wyczyścić. Oczywiście pada na mnie... :)
2. Czy kiedykolwiek bawiłaś się w fryzjera będąc dzieckiem?
Tak, ale wolałam hasać po podwórku i jeść maliny! *u*
3. Czy głupawka jest Ci obca?
Nie jest mi obca. Pipisia potwierdzi! :)
4. Jak dałabyś na imię córce?
Liliana :)
5. Najgorsze imię według Ciebie? 
Amfitryta?
6. Czy masz, albo miałaś kiedyś jakąś kolekcję? Jak tak to jaką?
Zbieram pocztówki, naklejki, koperty, wszystko co mi się przydaje do robienia kartek!
7. Czy miałaś jakąś przygodę w lany poniedziałek?
Unikam tych przygód jak ognia!
8. Możesz dostać dwie jedynki (nie wnikajmy dlaczego dwie) ponieważ nie przyniosłaś pracy domowej. Jaka według ciebie jest najlepsza wymówka? (nie wliczając w to mówienia prawdy!)
Ważny sprawdzian rzutujący na ocenę końcową z innego przedmiotu! :)
9. Czy uprawiasz jakiś sport?
Kiedyś biegałam - ale lubię gimnastykę. Nieraz i nawet się porozciągam... A hobbistycznie to jeżdżę na rowerze.
10. Jaka jest najdziwniejsza rzecz jaką zjadłaś w całym swoim życiu?
Mucha. Oj, mała byłam...
11. Czy masz strach przed sceną?
Tak! Totalnie nie nadaję się do wystąpień publicznych! Nawet jak gram drzewo to mam tremę!

Raczej nie bawię się w "wyróżnianie", aczkolwiek dziękuję za ten zaszczyt! Jest mi niezmiernie miło! :)

8 komentarzy:

  1. Lubię zielony:)) Dla Jubilatki życzenia wszystkiego najlepszego.
    Odpowiadam na pytanie związane ze spękaniami. Na serduchu zastosowałam lakier do efektu spękań firmy Primacol (do kupienia w marketach budowlanych). Od razu uprzedzam:) - instrukcja jest niezbyt dobrze sformułowana (tak mi się wydaje), czas schnięcia tego lakieru wynosi zdecydowanie dłużej niż w niej napisano. Oczywiście zależy to od warunków (np. wilgotność powietrza). Zmarnowałam kilka prac zanim doszłam do wprawy w ocenianiu, czy już można kłaść druga warstwę:) Gdyby Cię coś bardziej interesowało - pisz na mój email (podany na blogu), odpowiem na pewno tylko nie obiecuję, że natychmiast:). Pozdrawiam niedzielnie:))))
    cudartenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest śliczna. Bardzo lubię kolor zielony :) Jest to świetny prezent.
    Jeszcze raz dzięki za życzenia ;*

    Iw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Na pewno dostaniesz jeszcze masę prezentów -
      jestem ciekawa co dostaniesz od Abi :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł ;)
    Kartka wyszła śliczna ^^
    Bardzo lubię zielony, szczególnie taki jasny, bo np. są takie gorzkie odcienie zieleni, takie spleśniałe... nie lubię takich.
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zieleń to też troszkę niebezpieczny kolor, bo wszystko zależy od odcieniu - nasze oko może rozróżnić chyba najwięcej odcieni właśnie koloru zielonego, więc ma to znaczenie. Szkoda, że gdy kupuję różne bloki kolorowe to zawsze zielony wygląda inaczej w każdym z arkuszy...

      Ale dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Karta jest prześliczna. Najbardziej podoba mi się kolorystyka oraz te cudnie wykonane kwiatuszki :) Zapraszam do mnie na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wyszła ta karteczka. Jak to robisz, że choć Twoje prace nie są skomplikowane tak przykuwają oko? Masz świetne pomysły!
    Nominowałam Cię do LB. http://uradosnejwariatki.blogspot.com/2013/08/liebster-award-56.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D