Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 22 sierpnia 2013

Kartka dla Żanety

Dzień dobry!

Dzisiaj prezentuję Wam kartkę dla mojej kuzynki Żanety.
Wyszło jakoś spontanicznie, że zrobię jej kartkę - pretekstem był "nowy" pokój
Wykonanie nie trwało długo - użyłam oczywiście ozdobnych kartek, ale też specjalnych
naklejek. 










Co o tym myślicie? Pokój Żanety, jest delikatny i subtelny (no przynajmniej
na zdjęciach, bo jeszcze nie miałam okazji go zobaczyć na żywo xd), więc kartka powinna pasować.

Otrzymałam wiadomość, że nowa właścicielka jest zadowolona :)
Ja w takim razie również :D

5 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta kartka :)

    Dziękuję za sugestie dotyczącą tutoriala. Na pewno taki zrobię, tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie - daj mi znać, bo z chęcią się dowiem czegoś więcej :)

      Usuń
  2. Kartka wyszła pięknie, podoba mi się sposób wykonania, wszystko idealnie ze sobą współgra, co jest bardzo ważne przy tego typu pracach xD Bardzo podoba mi się kolorystyka kartki :)

    PS. A jak jest w twoim przypadku, co robisz z swoimi pracami? + Odpowiedź na twoje pytanie znajdziesz na moim blogu pod twoim komentarzem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje prace z reguły komuś daję xd Przynajmniej jeżeli chodzi o kartki - z obrazkami rzecz się ma tak, że wkładam je do nowo zakupionych ramek :)

      Usuń
  3. Śliczna kartka *-*
    Myślę, że Żanecie się spodoba :D
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D