Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 6 sierpnia 2013

Kartka wakacyjno-niemiecka

Dzień dobry!

Oto kartka dla mojej serdecznej koleżanki z klasy, dla której
wykonywałam już niegdyś pewną pracę:
 (Osiemnastkowa Kartka Urodzinowa dla Akinoishii)

Tym razem Ishii poprosiła mnie, aby była w stylu "wakacyjno-niemieckim".
Wszystko dlatego, że wakacje spędzała w Niemczech. 













Ola również wysłała mi kartkę, która podoba mi się niezmiernie!



Już długo myślałam nad moimi wszystkimi pocztówkami - mam ich masę, a nie chciałabym żeby się zgubiły. Niedawno założyłam sobie "Pocztówkowy album"!



A Wy? Czy i Wy coś zbieracie i kolekcjonujecie w segregatorach?

6 komentarzy:

  1. Kartka jaką wykonałaś wydaje się być ładna, aczkolwiek zamieściłaś mało zdjęć, które nie przedstawiają nic szczególnego i mam kłopot by bardziej skomentować Twoją pracę... Dzięki za odwiedziny u mnie i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak sie robi zdjecia na ostatnia chwile przed wreczeniem :D Ogolnie to powycinalam fragmenty z gazet, a potem umiescilam je w otworach. Na zywo wyglada ladniej. Niedlugo dodam nowa prace i ona bedzie o wiele lepsza :) Dzieki za komentarz :)

      Usuń
  2. Fajna ta kartka :D
    Wprawdzie nie ma w niej nic takiego szczególnego, ale miałaś świetny pomysł ;)
    Kiedyś zbierałam pocztówki, ale już mi się znudziło.
    Pozdrawiam serdecznie
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze warto je gdzies zgromadzic, bo fajnie potem powspominac ;D Dziekuje za mily komentarz :D

      Usuń
  3. fajny pomysł na wypełnienie Niemiec zdjęciami :D bo to kształt Niemiec, nie? xd nie znam się za bardzo na geografii ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak xd wycinanie konturu zepsutym nożykiem sprawiło troszkę kłopotu, ale dałam radę ;]

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D