Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

środa, 14 sierpnia 2013

Babeczkowy obrazek do babeczkowej ramki.

Dzień dobry!

Babeczkowa faza trwa w najlepsze!
Nareszcie skorzystałam z moich nowo nabytych kartek!
Wszystko dzięki ramce! Kupiłam ją na jarmarku dominikańskim
w Gdańsku. Chciałam kupić jeszcze pocztówkę, ale przez większość czasu
szukałam z Pipisią naszego przystanku. Nawet nie wiecie jaką radość
poczułam, gdy ujrzałam ulicę 3 maja... :)




 Dodaję efekt w dwóch wariantach, bo jest już ciemno, a lampka fałszuje barwy.

Na tym zdjęciu widnieją moje narzędzia. Ozdobne kartki i serduszkowy dziurkacz!
Wycięłam tym dziurkaczem kilka serduszek z kartek - prawdę mówiąc myślałam,
że będą większe.





Tak może w ramach ciekawostki pochwalę się, że w końcu zrobiłam porządek z tablicą korkową. Denerwowała mnie od momentu, gdy zrobiło się na niej tłoczno. W dodatku lampka zasłaniała większość tego co się tam znajdowało, więc musiałam ją przemeblować.



No comment. :D
I jak podoba się Wam moja ramka? 
Opinii o tablicy nie wymagam. :)

7 komentarzy:

  1. Ramka jest śliczna :) Robiłaś z masy solnej, tak?
    A te serduszka na kartce są prze sweet ^^
    Fajnie posprzątałaś tablicę :D Chociaż przedtem też była piękna ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby na ramce sama robiłaś, prawda? Tylko czy babeczki te na ramce, robiłas z modeliny czy z czego? Bo tę "bitą śmietanę" to z silikonu, co nie?
    Ramka z kartką ślicznie się razem prezentują. Sama bym taką chciała.
    Kiedyś zrobiłam ramkę z ozdobami z modeliny, ale nie wiem czy była taka ładna jak Twoja :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na samym początku, że ją kupiłam na jarmarku dominikańskim :D Zrobiłam tylko obrazek - aż taka zdolna nie jestem :D

      Usuń
  3. Ale to wszystko śliczne! :3


    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Aśka ta ramka jest urocza, a babeczka w niej prezentuje się rewelacyjnie!! Świetnie wygląda ten napis EAT przy babeczce, z tego co widzę, jest brokatowy, prawda? Świetna praca, sama chciałabym taką rameczkę z taką babeczką :)

    Zapraszam także do mnie na nową notkę :) PS. Dodaję się do obserwatorów bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to wszystko jest śliczne
    obserwuje liczę na rewanż

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jak na złość dodam opinię o tablicy - tablica bardzo ładna xD. i nieźle się z uporałaś z tym bałaganem :D. a co do głównego tematu, fajny pomysł na uzupełnienie ramki :). kolejna babeczkowa robota :p

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D