Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 6 czerwca 2013

Urocza kartka urodzinowa

Witam!



Dzisiejsza kartka jest kartką urodzinową, ale wyjątkowo nie zdradzę dla kogo.
Na początku przyznam się, że w ogóle mi się nie podobała i chciałam ją wyrzucić, a najchętniej podrzeć. Doszłam jednak do wniosku, że spróbuję ją "uratować". A oto efekt!






Życzenia napiszę w szafie. Na tym prześcieradełku! Miało być... kwiatowo i klasycznie.
Ale natchnęło mnie na coś innego! Mam nadzieję, że Solenizantka będzie zadowolona!

10 komentarzy:

  1. CUDOWNE! Masz talent!


    agataday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest świetna! Podoba mi się motyw domku, jest niby banalny i prosty ale w Twoim wykonaniu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz też gonie za podciągnięciem średniej... Super masz te kartki....Szkoda, że nie robisz ich na zamówienie :-) Super blog! Ty też dziewczyno masz talent. Zapraszam do mnie: awesome-bloog.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga. Myślę, że tematyka Cię zainteresuje :) przesolone-inspiracje.blogspot.com (tutaj Anessa, starego bloga usunęłam i zmieniłam nick)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny blog. Masz talent i jesteś bardzo pomysłowa. Ja też bardzo lubię robić takie rzeczy np. kartki urodzinowe czy różne prezenty z papieru, ale takiego talentu jak ty to ja nie mam. Te twoje kwiaty są prześliczne. Tylko taka jedna mała uwaga, mi przy kartce dla twojej mamy na urodziny nie podoba się ta niebieska żyłka moim zdaniem ładniej by było gdyby ta żyłka była czerwona lub to by była wstążka ( też czerwona lub pomarańczowa, ostatecznie żółta). Ale oprócz tego to wszystko jest przepiękne, a szczególnie ta kartka dla twojego kuzyna na 18 urodziny SUPER BLOG !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mily i tresciwy komentarz :) Odnosnie tej zylki to musze zaznaczyc, ze innych materialow nie posiadalam w tamtym czasie - az tak zle chyba nie wyglada :) Wstazke byloby ciezko przelozyc przez papier dlatego zdecydowalam sie na zylke :) Milo mi, ze zwracasz uwage na szczegoly :) Tacy odbiorcy sa na wage zlota :)

      Usuń
  6. Dziękuję za miłe słowa. Wow ta kartka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze nie dość, że pomysł fantastyczny to jeszcze wykonanie niczego sobie no no brawooo !!
    Gumanaj :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D