Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 3 maja 2013

Niezapominajka leśna

Dobry wieczór!

Pani od roślin zażyczyła sobie wszystkich dwuletnich na A4.
No to się zgodziłam - niedługo koniec roku, a o ocenki trzeba walczyć!

Już mi ktoś próbował zarzucić, że się pomyliłam, bo
niezapominajka jest byliną.
Widzicie - ten świat jest trochę pokręcony...
Czasem do dwuletnich zalicza się byliny.
Niezapominajka najobficiej kwitnie w drugim roku, dlatego
traktuje się w uprawie jako dwuletnią, chociaż jest wieloletnia.

Mam do namalowania jeszcze z siedem, no może z osiem czy dziewięć...
Myślę, że następna będzie miesiącznica bądź goździk. 
Łacińska nazwa brzmi Myosotis sylvatica - Myosotis oznacza "mysie uszko".





Zastosowanie niezapominajek jest dosyć szerokie. Można je umieścić na brzegach zbiorników wodnych, na rabacie, że o prześlicznych bukietach nie wspomnę. 



6 komentarzy:

  1. Ładnie malujesz :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie te niezapominajki :) Dobrze wiesz, że podobają mi się wszystkie Twoje prace i nie mówię tego tylko po to, by się podlizać ( moje opinie zawsze są szczere ). Ostatnio dodajesz dużo rysunków i tak sobie pomyślałam, że mogłabyś wkrótce dodać coś "innego". Nie wiem czy znasz taką stronkę zszywka.pl ( ale raczej ją znasz ) Tam jest dużo zdjęć i instrukcji jak zrobić daną rzecz, przedmiot, upominek i inne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za rade i link do strony (nie znalam jej o.O) - niedlugo dodam .... fajna notke :) Czekaj do poniedzialku :D

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D