Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 3 maja 2013

Fiołek ogrodowy (bratek)

Cześć!

Nie podoba mi się szczerze mówiąc 
(jak na ironię - Pani od roślin podobał się najbardziej!)
Ale i tak dodaję - będę mieć nauczkę.
Ciężko namalować te przejścia między czarnym, a żółtym...
Pod koniec czułam się pewniej, ale i to nie uratowało całokształtu.
Po prostu inaczej to sobie wyobrażałam...
Zobaczymy, czy da się je naprawić ;]




Fiołek ogrodowy jest naprawdę idealną rośliną na kwietniki.
Zwłaszcza, gdy mamy zaprojektować kwietnik na ocenę, bo występuje chyba
we wszystkich barwach, odcieniach i można śmiało zaprojektować cały kwietnik
korzystając z jednej odmiany. 
Ponadto jest idealny do skrzynek balkonowych i na kwiaty cięte. 
Na dodatek można spotkać kwiaty w wielu ciekawych wzorach:

Prawda, że śliczne?

6 komentarzy:

  1. Może i ten bratek nie wygląda idealnie, ale i tak jest ładny. Nie przejmuj się tym, że coś ci tam nie wyszło - pamiętaj, trening czyni mistrza. Nie poddawaj się i pracuj dalej a twoje rysunki i dzieła będą coraz lepsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za pocieszenie :3 Teraz czuje zapal do pracy :D

      Usuń
  2. Ale spoko:) pani od roślin będzie z ciebie dumna x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :D Ostatnio ciezko Madzie zadowolic :D Zobaczymy co bedzie :)



      M?

      Usuń
  3. Śliczne *-* Ja tam beztalenciem kompletnym jestem.

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beztalencie to tez talent :D Nie no zart :) Kazdy cos potrafi. Na pocieszenie powiem, ze nie umiem grac w kosza. Ani tanczyc -,- :C

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D