Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

wtorek, 19 marca 2013

Kartka urodzinowa



Mój kuzyn kończy osiemnaście lat (pozazdrościć!), w związku z tym postanowiłam zrobić dla niego kartkę. Z racji, że lubi bardzo jeździć na desce postanowiłam zaprojektować ją w hip-hopowym stylu. Może różni się od pierwotnej koncepcji, ale ważne chęci!



 
Najpierw wycięłam szablon deskorolkarza. W tle mój komputerowy projekt.
 
Takie szablony są ogólnodostępne w internecie.
























Efekt końcowy. Mam nadzieję, że mu się spodoba!


Jak widać projekt był zupełnie inny... Niektóre rzeczy są możliwe do zrobienia tylko w wyobraźni ...


Mam nadzieję, że podoba wam się wpis :) Poświęciłam troszkę czasu,
żeby kartkę wykonać i liczę na wasze opinie w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Świetna , myslę , że będzie bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dowiem się niedługo i nie omieszkam o tym wspomnieć :)

      Usuń
  2. Extra! Masz wielki talent! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej *.* Masz duży talent i wyobraźnie:D

    Sama jestem raczej osobą, która ma podobne zainteresowania i co rusz robi coś z niczego, wiec tym bardziej podziwiam twoje pomysły:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Pomyśl w takim razie o upublicznianiu swoich prac :)

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D