Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 17 marca 2013

Manga (chyba xd)


Moja kartka się dopiero robi, z pewnością wstawię ją do końca tego tygodnia,
a teraz macie kolejny "wypocinek".

Stare to już trochę, ale to jedna z niewielu pamiątek mojej zabawy z mangą...
Moja kumpela, Ishii zdecydowanie jest w tym mistrzynią (możecie nawet zajrzeć TU) ja dałamsobie z tym spokój ... 

Ten rysunek wykonałam przy pomocy jakiegoś "Mangowego Przewodnika Rysowania" od Ishii.



4 komentarze:

  1. Zazdroszczę talentu :) Bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam rysować mangę ♥ A rysunki świetne, zwłaszcza jak na osobę, która normalnie mangi nie rysuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no wiesz - bez podparcia nie dałabym rady :) Z instrukcją krok po kroku jakoś dam radę :)

      Usuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D