Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

czwartek, 8 września 2016

Prosta kartka ślubna!

Dzień dobry!
Mam dla Was dzisiaj kartkę ślubną, którą wykonałam na zamówienie i poszło bardzo sprawnie. Nigdy nie mam gotowego pomysłu na kartkę, muszę poszukać inspiracji i uważam, że tak jest najlepiej. Kocham korzystać z szablonów, bo jest to sporym ułatwieniem i można łatwo dostosować je do swoich celów. Fascynacja napisami wynika chyba z tego, że pokochałam kaligrafię! :)
Użyłam oczywiście papierów z UHK Gallery i naklejek ozdobnych na bazie. Dzięki nim w tle nie jest pusto.

Kartka jest prosta, ale mam nadzieję, że w tej prostocie tkwi urok i Para Młoda się ucieszy! :)
Nie musiałam się z nią spieszyć, wycinanie literek było bardzo relaksujące. Oczywiście warto zainwestować w dobrej jakości nożyk do papieru... :)

Dajcie znać co o tym myślicie! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D