Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

piątek, 3 czerwca 2016

Róż blues!

Dzień dobry!

Dzisiaj mam dla Was kartkę, którą wykonałam dla znajomego. Wyszła baardzo cukierkowa i róż wylewa się z niej na wszystkie strony. Mam nadzieję, że nie przesadziłam... :) Wreszcie wykorzystałam tekturkę, którą zostawiłam na specjalną okazję. Kopertę znalazłam w Tigerze, niestety jest nieco mniejsza niż standardowe kwadratowe koperty. 
Najbardziej problematyczne było pisanie życzeń... W ten rodzaj papieru atrament wsiąka jak w gąbkę i łatwo robią się kleksy. A poza tym cała praca była bardzo przyjemna. Polecam jako relaks między egzaminami!

 Szkoda, że kartka, która miała być urodzinowa napotkała takie problemy na poczcie... Wyobraźcie sobie, że pomylili adresata z nadawcą i moją minę, kiedy zobaczyłam ją w swojej skrzynce... :) Nawet polecone priorytety są zawodne. Od razu pognałam znów na pocztę i mam nadzieję, że kartka dotarła. A Wy napiszcie co sądzicie! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D